  • 1. Data: 2008-11-28 13:28:34
    Temat: Ranking kont osobistych, jesień 2008 "Gazeta Pieniądze"
    Od: Asen <a...@g...com>

    Ranking kont osobistych, jesień 2008 "Gazeta Pieniądze"
    Maciej Samcik, "Gazeta Pieniądze"
    2008-11-27, ostatnia aktualizacja 2008-11-26 12:29
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,29577,599210
    6.html

  • 2. Data: 2008-11-28 15:51:11
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    Użytkownik "Asen" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    n.googlegroups.com...
[...]

    az z ciekawosci zerkne ktory bank najwiecej zaplacil za reklame Gazecie
    Pieniadze ;)

  • 3. Data: 2008-11-28 17:31:29
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Damian" <x...@o...pl> wrote in message

    > az z ciekawosci zerkne ktory bank najwiecej zaplacil za reklame Gazecie
    > Pieniadze ;)

    O tym samym pomyslalem. Toyota sie ostatnio bardzo mocno reklamuje wszedzie
    :).

    BTW Na moja reklamacje zlozona 30 grudnia 2007 Toyota jeszcze nie
    odpowiedziala. Niedlugo minie roczek :).

    MK

  • 4. Data: 2008-11-29 09:21:30
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Damian"
> [...]
    6.html

    > az z ciekawosci zerkne ktory bank najwiecej zaplacil za reklame

    Nordea Spektrum ma 2000 bankomatów darmowych a nie wszystkie 12400
    Fortisa brak, a mimo to z pl@net jestem najbardziej zadowolony :-)
    *** blad ***

  • 5. Data: 2008-11-29 09:44:00
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Sat, 29 Nov 2008 10:21:30 +0100, blad napisał(a):

    > Nordea Spektrum ma 2000 bankomatów darmowych a nie wszystkie 12400
    > Fortisa brak, a mimo to z pl@net jestem najbardziej zadowolony :-) ***
    > blad ***

    Hmmm ze strony Nordea.pl:

    "NOWOŚĆ: Nordea Spektrum - wszystkie bankomaty w Polsce bez opłat i konto
    za darmo"

    Xenocide

  • 6. Data: 2008-11-29 10:13:59
    Temat: Re: Ranking kont osobistych, jesien 2008 "Gazeta Pieni?dze"
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski"

    > Hmmm ze strony Nordea.pl:
    >
    > "NOWOŚĆ: Nordea Spektrum - wszystkie bankomaty w Polsce bez opłat i
    > konto
    > za darmo"

    w Nordei to nie jest żadna nowość - już chyba od wiosny tak mają.
    a Fortis mogł im na ankietę nie odpowiedziec, ale drugim zrodlem jest
    przeciez www
    *** blad ***

  • 7. Data: 2008-11-30 15:40:36
    Od: Pete <n...@n...com>

    blad pisze:
    > Użytkownik "Bartosz 'xbartx' Nowakowski"
    >>
    > a Fortis mogł im na ankietę nie odpowiedziec, ale drugim zrodlem jest
    > przeciez www

    Hmm, przecież epakiet nie jest już sprzedawany, więc Fortis nie ma już
    konta które mogłoby konkurować w tym rankingu.

    --
    Pete

  • 8. Data: 2008-11-30 16:13:50
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Hmm, przecież epakiet nie jest już sprzedawany, więc Fortis nie ma już
    > konta które mogłoby konkurować w tym rankingu.

    Ciagle jesr sprzedawany pakiet zloty i platynowy. Na zloty nawet wymogi nie
    sa takie duze.

    MK