  • Data: 2016-01-04 16:45:31
    Temat: Re: Raiffeisen przeliczniki
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ja22" napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >Czy liczenie każdej waluty po kursie mastercard (czyli inaczej niż
    >wskazuje TOiP) mam traktować jako cichą promocję/błąd którym nikt się
    >do tej pory nie pochwalił?
    >Karta: debetowa mastercard do wymarzonego.

    a) sprawdz wyciag ... moze jeszcze przyjdzie domiar :-)

    b) teraz zdaje sie w krajach UE klient ma miec wybor i to juz agent/MC
    moze obciazac od razu w PLN przy platnosci zagranicznej, oczywiscie po
    kursie MC.
    Co prawda jak ostatnio placilem w Niemczech to cos tego wyboru nie
    bylo i obciazylo w euro bez pytania ...

    J.