  • Data: 2016-01-04 20:03:02
    Temat: Re: Raiffeisen przeliczniki
    Od: Ja22 <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 4 stycznia 2016 16:46:15 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > a) sprawdz wyciag ... moze jeszcze przyjdzie domiar :-)

    Transakcje klepane od pół roku tylko online. Euro, funt, ruble, dolary. Wszystko
    liczone wg. MC w podsumowaniu transakcji mam kurs organizacji.

    Wg. TOiP
    http://raiffeisenpolbank.com/documents/30393755/3610
    2034/TOIP+od+28.10.2015new.pdf

    EUR>PLN po kursie banku
    Każda inna na EUR po kursie MC i EUR na PLN po kursie banku.

    Tylko mi się poszczęściło czy reszta posiadaczy debetówki rajfiego też ma taki bonus
    i cicho siedzi?