  • 1. Data: 2003-09-09 21:27:18
    Temat: Raiffeisen lokacyjne - czy za darmo?
    Od: "kuba" <k...@p...onet.pl>

    Czy trzeba bulic za wyciagi ? Nie zamierzam tam duzo kasy trzymac, tylko jako
    przelewy. Czy sa jakies ukryte oplaty?

  • 2. Data: 2003-09-10 06:47:52
    Temat: Re: Raiffeisen lokacyjne - czy za darmo?
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 9 Sep 2003 23:27:18 +0200, "kuba" <k...@p...onet.pl> wrote:

    >Czy trzeba bulic za wyciagi ? Nie zamierzam tam duzo kasy trzymac, tylko jako
    >przelewy. Czy sa jakies ukryte oplaty?
    Jak na razie nie ma.

    Od 3 lat jak mam to konto, to nie zapłaciłem ani grosza za prowadzenie
    lub przelewy. Jak nie zamierzasz trzymac duzo kasy, to sprawdz
    najpierw tabele oprocentowania ... bo tam od pewnej kwoty jest pelne
    oprocentowania, choc zalezy co dla kogo to nie duzo kasy :)).

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 3. Data: 2003-09-10 08:40:44
    Od: ania <t...@p...pl>

    > Czy trzeba bulic za wyciagi ? Nie zamierzam tam duzo kasy trzymac, tylko jako
    > przelewy. Czy sa jakies ukryte oplaty?

    po co ci takie slabe konto???
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl

  • 4. Data: 2003-09-10 08:56:24
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On 10 Sep 2003 08:40:44 GMT, ania <t...@p...pl> wrote:

    >po co ci takie slabe konto???
    Mi sie np przydaje do darmowych wplat do mbanku :)), oraz wyplat ponad
    5k PLN z mbanku.

    pzdr,
    Dentarg

  • 5. Data: 2003-09-10 11:04:57
    Temat: Re: Re:Raiffeisen lokacyjne - czy za darmo?
    Od: "emandk" <e...@p...onet.pl>

    > po co ci takie slabe konto???

    Witanko,

    dlaczego to konto ma być słabe?,
    może zapodasz jakieś lepsze konto tego typu.

    pozdrowinko. emandk

  • 6. Data: 2003-09-10 18:39:31
    Od: "Marcin Dominiak" <m...@N...gazeta.pl>

    emandk <e...@p...onet.pl> napisał(a):

    > dlaczego to konto ma być słabe?,
    > może zapodasz jakieś lepsze konto tego typu.
    eKonto,eMax w mBanku,vwbank

    > pozdrowinko. emandk
    Wzajemnie
    Marcin
    http://www.mbank.wizytowka.pl

  • 7. Data: 2003-09-10 19:57:00
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl>

    > po co ci takie slabe konto???
    > --

    Bo jak ktos ma mi za cos zaplacic, to podaje mu banki, w ktorych moze mi
    wplacic bez prowizji na konto. I chce miec tam konta, gdzie prowadzenie za
    darmo.