  • 1. Data: 2010-10-17 10:06:20
    Temat: Rachunek w OPEN promocja
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    Zastanawiam się nad otwarciem rachunku w Open Finanse w promocji.
    Z tego co czytam w ich regulaminie
    http://openonline.pl/static/dokumenty/Regulamin_prom
    ocji_nagrody.pdf

    to aby dostać prezent trzeba przelewać pensje oraz płacić kartą
    minimum 400 zł miesięcznie.
    Jest to opisane w VI. Zasady Promocji punkt 5

    Punkt 10 mówi o karach gdyby się nie spełniło warunków promocji.
    Ale nie ma tam wzmianki o konieczności płatności karta 400 zł
    miesięcznie. Jest tylko o braku miesięcznych wpływów na Konto.

    Czy dobrze to rozumiem że jak pensja będzie wpływać, a po jakimś
    czasie przestanę płacić ich kartą (mam lepsza Polabank Erę :) to
    nie mogą
    mnie obciążyć karą:

    10. W przypadku odbioru nagrody podstawowej i :
    a. braku miesięcznych wpływów na Konto optymalne w wymaganej
    wysokości , lub
    b. odstąpienia przez Uczestnika od Umowy o Konto optymalne lub
    wypowiedzenia umowy przed upływem 12 miesięcy,
    Bank obciąży Rachunek Uczestnika opłatą w wysokości:
    - 150 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w ciągu
    pierwszych 6 miesięcy od przekazania nagrody podstawowej
    - 100 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w miesiącach
    7, 8 lub 9 od przekazania nagrody podstawowej
    - 50 zł kiedy odstąpienie lub brak wpływu ma miejsce w miesiącach
    10, 11 lub 12 od przekazania nagrody podstawowej

    I zastanawia mnie jeszcze III punkt regulaminu
    Teraz promocja nazywa się "Konto optymalne z Nagrodą" a tym
    punkcie jest wzmianka o "Konto optymalne z nawigacją"
    Jakby się dobrze wczytać to jak założę teraz konto w promocji
    "Konto optymalne z Nagrodą" to nie spełniam warunków tej promocji.

    III. Uczestnictwo w Promocji

    W Promocji może wziąć udział każda osoba fizyczna (dalej
    "Uczestnik"), która w okresie trwania Promocji zawrze z Bankiem za
    pośrednictwem Dystrybutora umowę rachunku
    oszczędnościowo-rozliczeniowego "Konto optymalne z nawigacją"
    (dalej : "Konto optymalne")

    Pozdrawiam
    Damian

  • 2. Data: 2010-10-17 11:53:58
    Temat: Re: Rachunek w OPEN promocja
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Sun, 17 Oct 2010 12:06:20 +0200, Damian Niusy napisał(a):

    > Czy dobrze to rozumiem że jak pensja będzie wpływać, a po jakimś
    > czasie przestanę płacić ich kartą (mam lepsza Polabank Erę :) to
    > nie mogą mnie obciążyć karą:

    Dobrze to rozumiesz, tyle że jeśli nie zrobisz tych 400 złotych kartą,
    miesięczna opłata za konto wynosi 10 złotych.

    AK

  • 3. Data: 2010-10-17 13:46:25
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl> wrote in message
    > Witam,
    >
    > Zastanawiam się nad otwarciem rachunku w Open Finanse w promocji.
> [...]

    'Nie ma darmowych obiadow', daj sobie spokoj z promocjami obwarowanymi
    tyloma warunkami, tak na prawde, to i tak w czesci sfinansujesz te nagrode
    placac ich karta i spelniajac inne warunki. Jezeli juz tak zalezy ci na tej
    promocji, to lepiej zrobic to juz w Getinieonline
    http://getinonline.pl/egetin/doc/Regulamin_promocji_
    -_konto_swobodne_z_nagroda.pdf a
    nie Openie. Otworz sobie lepiej konto skarbonkowe i zbieraj zlotowki do
    zielonej swinki- nie jest obwarowane zadnymi warunkami.

  • 4. Data: 2010-10-17 17:12:44
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Witam,

    > Dobrze to rozumiesz, tyle że jeśli nie zrobisz tych 400 złotych
    > kartą,
    > miesięczna opłata za konto wynosi 10 złotych.

    No tak jest jeszcze TOiP.
    Nawet widziałem tam te 10 zł ale jakoś skojarzyłem to że musi być
    przelew pensji aby nie było tej opłaty.

    Dzięki za info.

    Damian

  • 5. Data: 2010-10-17 17:22:16
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej,

> [...]
    > nie Openie. Otworz sobie lepiej konto skarbonkowe i zbieraj
    > zlotowki do zielonej swinki- nie jest obwarowane zadnymi

    No nawet fajne te konto skarbonkowe.
    Czy te złotówki są od razu do dyspozycji, czy są może odkładane na
    jakieś specjalne konto i można je wypłacić po jakimś czasie ?

    Damian

  • 6. Data: 2010-10-17 19:07:21
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czy te złotówki są od razu do dyspozycji, czy są może odkładane na jakieś
    > specjalne konto i można je wypłacić po jakimś czasie ?

    doswiadczen jeszcze brak, ale z tego co widac w systemie to jest specjalne
    subkonto, na ktore maja wplywac te zlotowki, a potem z niego mozna wyplaca
    na glowne. Podobno w miare wzrostu zlotowek na tym subkoncie zielona swinka
    zacznie sie usmiechac, poczekamy, zobaczymy, sprawdzimy.

  • 7. Data: 2010-10-17 20:18:53
    Od: "Damian Niusy" <b...@p...onet.pl>

    Hej

> [...]
    > niego mozna wyplaca na glowne. Podobno w miare wzrostu zlotowek
    > na tym subkoncie zielona swinka zacznie sie usmiechac,

    OK. Chyba sobie założę ale w TOiP
    http://www.getinonline.pl/egetin/doc/tabela_oplat_i_
    prowizji_konto_skarbkonkowe.pdf
    nie wiedz żadnej informacji na temat kart płatniczych do tego
    konta.

    Niby na stronie jest takie info:
    a.. wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce
    a.. wydanie i prowadzenie karty płatniczej
    no ale nie jest to wiążąca informacja i w każdej chwili może
    zniknąć.

    Czy gdzieś znajdę info o opłatach za karty płatnicze ?

    Pozdrawiam
    Damian

  • 8. Data: 2010-10-17 20:26:28
    Od: Tomek z Wawy <t...@t...pl>

    Kliknij przydatne dokumenty, tam jest reg i toip.

    Wydają mc debit paypass za darmo.

  • 9. Data: 2010-10-17 21:40:37
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

> [...]
    > no ale nie jest to wiążąca informacja i w każdej chwili może zniknąć.
    >
    > Czy gdzieś znajdę info o opłatach za karty płatnicze ?

    http://getinonline.pl/egetin/doc/toip_karta_debetowa
    .pdf
    Dla mnie ta tabela jest mocno nieprecyzyjna. Jakie sa oplaty za wyplaty
    karta powiedzmy na poczcie i w terninalach agencji PKOBP?
    W kazdej chwili tabela w kazdym banku moze ulec zmianie. Ja tam do karty
    getina podchodze z lekka rezerwa, bo pamietam ich oferte e-Getina i wtedy z
    karty nie pozwalali rezygnowac i wprowadzali rozne zapisy utrudniajace
    rezygnacje. Do wyplat z bankomatow uzywam DBneta i to mi na razie wystarcza,
    stad nie szukam kolejnej darmowej karty debetowej a pay-pass nie jest mi
    potrzebny, bo na razie nie znajduje miejsc do placenia tym cudem w mniejszej
    miejscowosci, gdzie przebywam.

  • 10. Data: 2010-10-18 06:00:33

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > nie Openie. Otworz sobie lepiej konto skarbonkowe i zbieraj zlotowki do
    > zielonej swinki- nie jest obwarowane zadnymi warunkami.

    Ale przeciez promocja nie dotyczy konta skarbonkowego tylko konta swobodnego

    skoro zależy mu na nagrodzie to po co mu wyjezdzasz z kontem skarbonkowym?