  • 41. Data: 2004-05-17 12:53:20
    Temat: Re: Rachunek w FORTSBANK
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Kamil Jońca wrote in news:c89pgc$j32$1@inews.gazeta.pl:

    > Oooo, to moze ja sobie też założę tam konto ;-)
    > jest jakieś demo ?

    http://www.fortisbank.com.pl/services/planet/PlanetD
    emoPL.html

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {6F1672E7-9284-483B-A3FC-5AFAC2548D84}

  • 42. Data: 2004-05-17 12:53:22
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Pete wrote in news:c8a0gh$1d1$1@atlantis.news.tpi.pl:

    > która java?

    1.4.2

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {52F09797-404C-4DE9-91DC-C82A095BEB17}

  • 43. Data: 2004-05-17 12:58:30
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Grzegorz Podsiadło wrote:

    > http://www.fortisbank.com.pl/services/planet/PlanetD
    emoPL.html
    Tez na to wpadłem, ale ....
    po kliknięciu na demo pojawia się.

    The page cannot be found
    The page you are looking for might have been removed, had its name
    changed, or is temporarily unavailable.

    [...]

    Dopiero po chwili wpadłem, że mozna wpisac dowolny login i hasło. :-)

    KJ

  • 44. Data: 2004-05-17 13:17:20
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Kamil Jońca wrote in news:c8actp$i4t$1@inews.gazeta.pl:

> [...]
    > The page cannot be found
    > [...]
    > Dopiero po chwili wpadłem, że mozna wpisac dowolny login i hasło. :-)

    Osobiście polecam _nie_ wpisanie dowolnego loginu i hasła. :))

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {6999C0EA-02B9-4DEB-B90D-2807307593AD}

  • 45. Data: 2004-05-17 15:30:40
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> wrote:
    > Generalnie, system online fortisu jest nieużywalny
    > - pod linuxem
    > - pod NIE-polskimi windowsami (tak raportuje znajomy).
    >
    > Przyczyna? Cóż... programiści-debile, którzy nie pomyśleli że:
    > - pod niektórymi systemami <ENTER> to nie jest <CR><LF>. Skutek taki,
    > że pod nie-windowsami NIE DA SIĘ zrobić opisu operacji dłuższego
    > niż 35 znaków.

    A próbowałeś wpisać opis w danych kontrahenta, a nie w pojedynczym zleceniu?
    Tam dla odmiany są 4 kratki po 35 znaków.

    > - pod niektórymi systemami/przeglądarkami polskie znaki niekoniecznie
    > są kodowane w CP1250. Żeby było weselej - jeśli sobie zrobimy
    > przelew z wyłącznie "polskawymi" wpisami odbiorca, opis itp... to
    > i tak niewiele to pomoże. Zdolni "informatycy" zrobili tak, że
    > jeśli przy zleczeniu stałym wybierzemy "miesięcznie" - to już
    > diabli biorą podpisanie takiego zlecenia, jeśli nie mamy windows
    > PL...

    A próbowałeś włączyć obsługę języka polskiego w IE?

    > - sprawa z dyskietką. Owszem, do przejścia, ale bez sensu że
    > postanowione jest "tak, bo tak" - zwłaszcza że zrealizowano ten
    > pomysł zupełnie bezsensownie. Jesli ktoś chce trzymać klucz na
    > dysku - to niech sobie trzyma...

    Będzie zmodyfikowane, tylko nie wiadomo kiedy ;) A konkretnie - w
    ustawieniach użytkownika będzie można wskazać ścieżkę do klucza.

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 46. Data: 2004-05-17 17:00:15
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

    > + wiesz bez karteczki ile masz na koncie kasy w danej chwili? ;)

    No, ale jest przez telefon - dzwonisz na TeleBOŚ (0-801) i wiesz ile
    masz na koncie. Poza tym przez TeleBOŚ możesz zdefiniować przelewy na 8
    rachunków i wykonywać przelewy via telefon. Nie jest to to, co Internet,
    ale jeśli sobie zdefiniujesz przelewy na konta w mBanku, VW czy też inne
    z których często się korzysta to jest to bardzo funkcjonalne. Tyle, że
    płatne. Ale karta bezprowizyjna Maestro jest całkiem całkiem...

    K.

  • 47. Data: 2004-05-18 07:31:00
    Od: "Pete" <n...@n...com>

    Piotr Grzegorz Skowroński wrote:

> [...]
    >
    > Będzie zmodyfikowane, tylko nie wiadomo kiedy ;) A konkretnie - w
    > ustawieniach użytkownika będzie można wskazać ścieżkę do klucza.

    A jak będzie z wieloplatformowością (Macintosh!)?

    --
    Pete

  • 48. Data: 2004-05-18 11:00:50
    Od: Piotr Kania <p...@n...gazeta.pl>

    Jacek Osiecki wrote:

    > - pod NIE-polskimi windowsami (tak raportuje znajomy).

    Tak? A ja mam Win2000 Pro Eng v.5.0.2195 SP3 build 2195 i jakoś Planet
    działa. W dodatku z Mozillą....

    /pk

  • 49. Data: 2004-05-18 11:46:06
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 17 May 2004 12:53:20 +0000 (UTC), Grzegorz Podsiadło napisał(a):

    > http://www.fortisbank.com.pl/services/planet/PlanetD
    emoPL.html

    To "demo" to bajanie... Jedyne co pokazuje - to to, jak działa system na
    "właściwej" przeglądarce. Nie pokaże Ci że ni diabła nie zadziała podpisanie
    transakcji bo nie widać dyskietki, nie pokaże Ci że nie pozwoli na
    stworzenie zlecenia stałego itp...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl

  • 50. Data: 2004-05-18 12:31:07
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 17 May 2004 17:30:40 +0200, Piotr Grzegorz Skowroński napisał(a):

    > A próbowałeś wpisać opis w danych kontrahenta, a nie w pojedynczym zleceniu?
    > Tam dla odmiany są 4 kratki po 35 znaków.

    No tak - i za każdym razem zmieniać dane kontrahenta?

    > A próbowałeś włączyć obsługę języka polskiego w IE?

    Ja osobiście nie miałem do czynienia z angielskimi windowsami, ale z tego co
    wiem to osoba która mi o tym mówiła - próbowała wszelkich sztuczek... Za to
    na pewno można zapomnieć o zleceniach stałych pod linuxem :(

    > Będzie zmodyfikowane, tylko nie wiadomo kiedy ;) A konkretnie - w
    > ustawieniach użytkownika będzie można wskazać ścieżkę do klucza.

    Taa... pewnie równie genialnie jak teraz - np C:\Windows\priv.der? Czyli
    nadal bez sensu :(

    Czemu takich podstawowych rzeczy jak właśnie polskie litery i łapanie nie
    tylko CRLF jako końców linii nie można poprawić?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki
    j...@c...pl