  • 11. Data: 2012-05-07 08:58:01
    Temat: Re: Rachunek dla małej firmy - tabela z porównaniem kont bankowych
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Krzysiek <k...@o...pl> wrote on 2012-05-06_15:44

    > Nie widze tam najtanszej wersji konta w ING,
    > bez karty rachunek jest calkiem bezplatny (aczkolwiek placi sie za kazdy przelew
    zewnetrzny i wyplate gotowkowa)co dla kogos kto zleca malo/ w ogole przelewow a raz w
    miesiacu przelewu srodki na swoj wlasny rachunek jest niezlym rozwiazaniem.

    "Niezłe rozwiązanie"? Lepiej przyjąć zasadę, że nigdy nic się nie
    płaci za to, że na nas bank zarabia, bo "od rzemyczka do koniczka"...

    witrak()