    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Mon, 18 Jun 2018 15:22:06 -0700 (PDT)
    Subject: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    From: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 czerwca 2018 15:34:37 UTC-5 użytkownik Sebastian Biały
    napisał:
> [...]
    byla bo sie bardzo z rezultatem pracy liczyla i sadzila ze szef nie przyjmie do
    wiadomosci ze "komputer sie pomylil"?

    > Nie, ona robiła to w wolnym czasie. Aby mieć powód odmowy
    > informatyzacji. Ponieważ tępa maszyna nie chciala sie popsuć była
    > wściekła. Podświadomie wiedziala że jest zbędna bo komputer robi to
    > miliony razy szybciej niż ona. I nigdzie nie podejmuje decyzji, jak ona.
    > Tylko liczy, jak ona. I sie nie myli. Co za kupa bezuzytecznego żelastwa!

    czy urzadzenie dziala dobrze (vide np. watek an pl.misc.elektronika o rtc co jednak
    kiepsko czas liczyl - choc to nie ty chyba byles).

    > I jesteś bardzo rozłoszczony że działa dobrze, prawda?

    Denerwuje sie jak nie wiem czy dziala dobrze.
    dzieje sie tak jak nie mam ogladu na sytuacje od a do z.
    I wtedy nie wiem czy tak jak wyszlo mialo byc czy nie.
    Kobity z Twojej opowiesci nie znam ale moge sobie wyobrazic sytuacje kiedy ktos cos
    sprawdza bo nie ogarnia calosci. I aby miec spokojny sen, jednak liczy recznie.
    Gupie czesto ale jednak czasem przydaje sie.

    > Liczył dobrze, skakał źle w dodatku trzeba było dośc specyficznie skakać
    > żeby to wyszło, ponadto było to opisane w dokumentacji więc trudno to
    > nazwać niespodzianką.

    Oryginalnie chyba tego nie bylo w dokumentacji. A przynajmniej nie na tyle aby nie
    robic na tym jakichs obfiscatorow czy innych zabezpieczen. Choc pamietam ze w latach
    90-tych w C&A takie triki byly opisywane.

    > W miejscu w ktorym udało się to wykryć dopiero przy ciezkich
    > obliczeniach naukowych i DOPIERO po wykonaniu testów regresyjnych.

    > A kojarzysz taki problem?
    >
    > Pewna ksiegowa (tzn nie wiem czy to była jednostka bilogiczna, ale
    > wychodzilo to z księgowości) w mojej pierwszej pracy zaokrąglała zawsze
    > w dół. Czasem, jak się zapomniała to w górę. Algorytmu nie odkryłem do
    > dzisiaj. Być może były dwie i jakiś manager balansujący obiema tak aby
    > wychodziły na zero.

    A ten to kojarze. Zaokraglala w dol coby w kasie nieco zostalo i mozna bylo
    spozytkowac :)

    > A po co komu *WYDRUKI* księgowe? Wydruki robi się w celu staromodnej
    > analizy przez białko. Po co?

    A czy to wazne?
    Wazne ze byly i sie na nich nie zgadzalo. A ktos sie pod nimi czasem podpisywal :)