    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: RODO, kserowanie dowodow.
    Date: Mon, 18 Jun 2018 22:34:31 +0200

    On 6/18/2018 3:29 AM, s...@g...com wrote:
    > <adwokat diabla mode on>
    > A moze to byla kobieta co nie chciala sie podpisywac pod czyms czego pewna nie byla
    bo sie bardzo z rezultatem pracy liczyla i sadzila ze szef nie przyjmie do wiadomosci
    ze "komputer sie pomylil"?

    Nie, ona robiła to w wolnym czasie. Aby mieć powód odmowy
    informatyzacji. Ponieważ tępa maszyna nie chciala sie popsuć była
    wściekła. Podświadomie wiedziala że jest zbędna bo komputer robi to
    miliony razy szybciej niż ona. I nigdzie nie podejmuje decyzji, jak ona.
    Tylko liczy, jak ona. I sie nie myli. Co za kupa bezuzytecznego żelastwa!

    > Wiesz, sam sie zajmujesz rzeczami ktore czesto sa nowe i jednak czasem sprawdzasz
    czy urzadzenie dziala dobrze (vide np. watek an pl.misc.elektronika o rtc co jednak
    kiepsko czas liczyl - choc to nie ty chyba byles).

    I jesteś bardzo rozłoszczony że działa dobrze, prawda?

    > Mozna by sie z niej smiac gdyby nie to ze taki 6502 liczyl inaczej jak rozkaz byl
    na granicy bankow

    Liczył dobrze, skakał źle w dodatku trzeba było dośc specyficznie skakać
    żeby to wyszło, ponadto było to opisane w dokumentacji więc trudno to
    nazwać niespodzianką.

    > czy intelowy chip mial jednak bledy.

    W miejscu w ktorym udało się to wykryć dopiero przy ciezkich
    obliczeniach naukowych i DOPIERO po wykonaniu testów regresyjnych.

    > A kojarzysz ten problem?
    > Jeden ze sterownikow drukarki korzystal z kompresji jpeg i czasami zmienial cyferki
    na wydruku.
    > np. 0 na 8 albo 9 na zero.
    > Czasem. tylko jak cyferka byla w odpowiednim miejscu na stronie.

    A kojarzysz taki problem?

    Pewna ksiegowa (tzn nie wiem czy to była jednostka bilogiczna, ale
    wychodzilo to z księgowości) w mojej pierwszej pracy zaokrąglała zawsze
    w dół. Czasem, jak się zapomniała to w górę. Algorytmu nie odkryłem do
    dzisiaj. Być może były dwie i jakiś manager balansujący obiema tak aby
    wychodziły na zero.

    > Blad odkryto na wydrukach ksiegowych.
    > I to wcale nie dawno. Gdzies w 2004 czy 2010.

    A po co komu *WYDRUKI* księgowe? Wydruki robi się w celu staromodnej
    analizy przez białko. Po co?