  • Data: 2013-08-15 03:59:51
    Temat: Re: Qrwa mac!
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 14 Aug 2013 17:45:08 -0500, A.L. napisał(a):
    > Ale... Czy jest jakis inny bank gdzie takie NIEBYWALE SZTUKI jak
    > przelew pzrez internet moge dokonac bez takich cyrkow?

    mBank, ale uwazaj - oni juz ambitnie przechodza na hasla sms, juz
    niektore rzeczy wymagaja telefonu, a przejscie na te hasla jest chyba
    jednorazowe - potem juz sie nie wycofasz.

    Inteligo - ma karty kodow jednorazowych.
    Credit Agricole - ma tokeny elektroniczne. Ale tez juz wprowadza hasla
    SMS.

    BZWBK - chyba jeszcze w niektorych "produktach" jest token, bo reszta
    zyje z SMS.

    > GDZIE??? Czy jest jakis NORMALNY bank?
    > Bedac w Polsce swobodnie moge robic przelewy z mojego banku w USA.
    > Oczywiscie ze sprawdzaja czy ja to ja. Ale w bardziej ludzki sposob.

    A jaki to jest ten ludzki sposob ?

    Bo przemyslmy sytuacje: zlecono przelew w imieniu naszego klienta,
    zlecenie wyszlo z jakiegos podejrzanego kraju na drugim koncu swiata,
    na konto zagraniczne, wydaje sie to podejrzane ... to dzwonimy i
    sprawdzamy. A tu nikt nie odbiera.
    Kiepski to bank, ktory pusci :-)

    Moze jednak podac telefon, ktory mozna odebrac ?

    >W koncu, W USA nie ma obowiazku posiadania telefonu.

    Juz to niedawno dyskutowalismy.
    W miedzyczasie znalazlem www.bankofamerica.com, tam podobno
    zagraniczna osoba ma szanse zaloczyc konto, oczywiscie pod warunkiem
    ze przyniesie cale pudlo papierow :-)

    Dziwne jakies te banki w Hameryce, taka piekna strona, tyle
    przekonywania dlaczego mam u nich konto otworzyc ... tylko jak to qrwa
    zrobic ? Ale cos znalazlem
    https://secure.bankofamerica.com/applynow/personal-i
    nformation.go

    I co ? Numer telefonu required :-)
    A format tylko amerynski. I jak mam wprowadzic polski numer ?

    To jakis obowiazek posiadac amerykanski telefon ? :-P

    > Czy w Polsce jest obowiazek posiadania telefonu?

    Nie, ale jak telefonow jest wiecej niz obywateli, to znak ze wszyscy
    maja :-)

    > A co jak telefon jest zepsuty?

    Nowy 79zl. Choc jak bank zawiedzie, to i 79 zl moze byc problemem.

    No dobra - to sie wyciaga z szuflady stary :-)

    > Albo wykaczony z powodu nieplacenia rachunkow?

    A to bank slusznie mowi ze takich klientow nie obslugujemy :-)

    > Albo nie ma zasiegu?

    to nie ma i internetu :-)

    > Albo bateria sie wyladowala?

    naladujesz i przelejesz jeszcze raz :-P

    Ale tez mnie to wk* :-)
    Zeby mozna bylo miec dwie metody do wyboru, ale nie, tylko telefon.

    J.