  • Data: 2002-03-01 10:56:27
    Temat: Re: Pytanie o ROR w Lukas Banku
    Od: "AMRA" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zamierzam otworzyć e-Konto i interesuje mnie co uważacie na temat e-konta
    > Lukas Banku?
    > Jakie są koszta obsługi rachunku w porównaniu do innych ROR-ów w
    e-Bankach?
    > Czy kredyt do ROR-a nie jest u nich za wysoki?

    Ostatnio moja dziewczyna musiala sobie konto wybrac :)
    na Lukasa zareagowala - jaka nazwa - nie podoba mi sie. A jak zobaczyla VE
    to powiedziala, ze w zyciu czegos takiego nie bedzie nosic w porfelu
    (kobiety) :)

    Konto wyglada baaaardzo fajnie - i to jest niewatpliwy fakt.

    Jesli masz blisko placowke - wpadaj.
    Daja KK wiec tez jest ok. Ludzie ktorzy maja tam konto bardzo sobie chwala -
    szczegolnie w wersjji PRO (ale tutaj oplaty lub 5000 lokata).

    P.S. A co jeszcze sprawdzales - znaczy jakie inne konto?