  • 1. Data: 2005-03-14 12:42:40
    Temat: Pytanie o BIK
    Od: Baska <b...@r...mif.pg.gda.pl>

    Przejrzalam archiwum , ale niestety nie znalazlam odpwoiedzi na swoj problem.
    Przy okazji starania sie o kredyt okazalo sie,ze w Biku sa jakies informacje,
    ktore uniemozliwiaja dostaniego. Niestety pisze jakies ,poniewaz po wyslaniu
    do nich pisma maz nie otrzymal odpowiedzi ( kilka miesiecy temu). Kredytu
    nie wzielismy w tamtym okresie, ale teamt znowu powrocil i co sytuacja sie
    powtarza. Pismo wyslane z prosba o raport i brak odzewu juz poltora miesiac.
    Telefony z proba o wyjasnienie sytuacji, tez nie przynosza efektu.
    W takim razie co dalej? Zaczyna mnie to delikatnie wkurzac. Czy mozna zlozyc
    do kogos jakas skarge na dzialanosc tej instytucji i czy ktos mial
    podobny probem.

    Pozdrawiam
    baska

  • 2. Data: 2005-03-14 12:45:17
    Temat: Re: Pytanie o BIK
    Od: Kamil Jońca <k...@g...pl>

    Baska said the following On 2005-03-14 13:42:
> [...]
    > powtarza. Pismo wyslane z prosba o raport i brak odzewu juz poltora miesiac.
    1. czy wysłane poleconym ?
    2. Czy prśba o raport wyglądała jak
    http://www.bik.pl/wniosek_klienta_indywidualnego.htm ?
    Jeśli tak to moze do GIODO ?

    KJ

    Kontakt JID: k...@j...aster.pl

  • 3. Data: 2005-03-14 12:57:51
    Od: Baska <b...@r...mif.pg.gda.pl>

    Kamil Jońca <k...@g...pl> wrote:

    > 1. czy wysłane poleconym ?

    Oczywiscie.
    > 2. Czy prśba o raport wyglądała jak
    > http://www.bik.pl/wniosek_klienta_indywidualnego.htm ?

    Za drugim razem tak. Ale po sprawdzeniu ich strony, znalazlam informacje,ze
    wystarczy pismo, ktore bedzie zawierac okreslone dane. W pierwszym przypadku
    zostalo wyslane pismo, w ktorym istotne dane osobowe sie znalazly.
    > Jeśli tak to moze do GIODO ?

    Glupie pytanie, a co to?

    baska

  • 4. Data: 2005-03-14 13:10:12
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Baska wrote:
> [...]
    > W takim razie co dalej? Zaczyna mnie to delikatnie wkurzac. Czy mozna zlozyc
    > do kogos jakas skarge na dzialanosc tej instytucji i czy ktos mial

    Oni się wyrabiają w terminie 2-3 miesiące.
    Poczekajcie jeszcze trochę

  • 5. Data: 2005-03-14 14:50:24
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Baśka napisała:

    > Glupie pytanie, a co to?

    Generalny Inspektor Danych Osobowych - www.giodo.gov.pl Możesz się do
    GIODO poskarżyć na bezprawne / niepoprawne wykorzystywanie informacji
    związanych z Twoją osobą w różnych bazach.

    K.

  • 6. Data: 2005-03-14 14:55:25
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Baśka napisała:

    > Glupie pytanie, a co to?

    Generalny Inspektor Danych Osobowych - www.giodo.gov.pl Możesz się do
    GIODO poskarżyć na bezprawne / niepoprawne wykorzystywanie informacji
    związanych z Twoją osobą figurujących w różnych bazach.

    K.

  • 7. Data: 2005-03-14 19:03:29
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    witek napisał(a):

    > Oni się wyrabiają w terminie 2-3 miesiące.
    > Poczekajcie jeszcze trochę

    Opowiadasz. Dwa razy wysyłałem prośbę i za każdym razem dostawałem
    odpowiedź po kilku dniach

    *ICQ-79050392* *Tlen-msprungk*
    *GG-1447098*

  • 8. Data: 2005-03-14 19:50:37
    Od: quwert <q...@t...toooo.gazeta.pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2005 20:03:29 +0100, Markus Sprungk napisał(a):

    > Opowiadasz. Dwa razy wysyłałem prośbę i za każdym razem dostawałem
    > odpowiedź po kilku dniach

    Potwierdzam, wysłałem 7-go marca a dziś tj.14 przyszedł polecony szybciej
    chyba nie można.
    Inna sprawa, ze moja historia liczy "aż" 5 stron :)

  • 9. Data: 2005-03-15 13:24:25
    Od: Baska <b...@r...mif.pg.gda.pl>

    Krystek <k...@p...space.mailbox> wrote:

> [...]
    > GIODO poskarżyć na bezprawne / niepoprawne wykorzystywanie informacji
    > związanych z Twoją osobą figurujących w różnych bazach.

    Dzieki za odpowiedz. Pewnie bede musiala tak zrobic:)

    baska

  • 10. Data: 2005-03-15 19:40:23
    Od: Jam_Lasica <eden5@[wytnijto]o2.pl>

    Był dzień 2005-03-14 14:10 i wtedy właśnie witek
    Tajemniczy Szpieg z Krainy Deszczowców wyszeptał(a):
    > Oni się wyrabiają w terminie 2-3 miesiące.
    > Poczekajcie jeszcze trochę
    Ciekawy jestem skąd masz te rewelacje. Maksymalny czas odpowiedzi BIK to
    30 dni pod warunkiem, że zapytanie klienta zostało złożone na
    odpowiednim formularzu dostępnym na stronie www.bik.pl
    Jeżeli zgłosisz się do punktu obsługi klienta BIK S.A. to masz duże
    szanse otrzymać raport od ręki.

    --
    Jam_Lasica
    z kazdym dniem zwiększa się ilość osób,