  • 1. Data: 2002-10-30 23:19:57
    Temat: Przepraszam jeżeli było... pilne (dla mnie pilne...)
    Od: "Tomek J" <t...@s...pl>

    Przepraszam, jeżeli było na grupie, ale sprawa jest dla mnie pilna...

    Mam dylemat następującej treści: Czy takie banki jak mBank i Inteligo są
    bankami dobrymi, czy lepsze są takie normalne jak PKO BP SA?

    I następne pytanko: Który bank (mBank czy Inteligo) jest Waszym zdaniem
    lepszy i dlaczego?

    Serdecznie cieplutko dziękuję za informację i jeszcze raz przepraszam,
    jeżeli się powtarzam...

    Tomek J

  • 2. Data: 2002-10-30 23:35:07
    Temat: Re: Przepraszam jeżeli było... pilne (dla mnie pilne...)
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bylo po wielokroc

    > Mam dylemat następującej treści: Czy takie banki jak mBank i Inteligo są
    > bankami dobrymi, czy lepsze są takie normalne jak PKO BP SA?

    Inteligo jest od niedawna wlasnoscia PKO BP, a mBank BRE Banku. A czy sa
    lepsze zalezy od wielu czyynnkow - co chcesz z tym bankiem robic :)

    > I następne pytanko: Który bank (mBank czy Inteligo) jest Waszym zdaniem
    > lepszy i dlaczego?

    A co bylo pierwsze - jajko czy kura?

  • 3. Data: 2002-10-31 00:09:13
    Od: "Robert1" <p...@c...cz>

    > Mam dylemat następującej treści: Czy takie banki jak mBank i Inteligo są
    > bankami dobrymi, czy lepsze są takie normalne jak PKO BP SA?

    Zalezy... Wszystko ma swoje plusy i minusy.

    Na plus:
    - oprocentowanie
    - oplaty

    Na minus:
    - brak mozliwosci szybkiej wplaty zeby komus wyslac natychmiast przelew jak
    brakuje srodkow na koncie
    - limity wyplat - ograniczone do limitu dziennego karty

    > I następne pytanko: Który bank (mBank czy Inteligo) jest Waszym zdaniem
    > lepszy i dlaczego?

    Pytanie typu czy lepszy Mercedes czy Bmw...

    Pozdr.,
    Piotr

  • 4. Data: 2002-10-31 09:58:09
    Od: "krab" <_...@h...pl___>

    Użytkownik "Tomek J" <t...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Przepraszam, jeżeli było na grupie, ale sprawa jest dla mnie pilna...

    abylo i jest codziennie

    > Mam dylemat następującej treści: Czy takie banki jak mBank i Inteligo są
    > bankami dobrymi, czy lepsze są takie normalne jak PKO BP SA?

    prosze najpierw o definicje, co to jest bank normalny a co nienormalny

    > I następne pytanko: Który bank (mBank czy Inteligo) jest Waszym zdaniem
    > lepszy i dlaczego?

    prosze najpierw o wlasna definicje: co to bank lepszy bo t od lat usiluje
    sie stworzyc taka definicje

  • 5. Data: 2002-10-31 12:00:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "krab"

    > prosze najpierw o definicje, co to jest bank normalny a co nienormalny

    zamiast wybierac pomiedzy dwoma skrajnosciami (bank wirtualny a marmurowy)
    lepiej wybierz bank ktory daje rachunek mozliwy do obslugi zarowno w
    tradycyjnym oddziale jak i w internecie. Takie inteligo czy mbank mozna miec
    na boku dodatkowo, to nic nie przeszkadza.
    Taki np BGŻ z e-Integrum ma swietny dostep internetowy, a jednoczesnie
    calosc nie musi lezec na koncie dostepnym na kartę - można sobie część
    przenieść do skarbonki (w tej chwili jest to 6%), ktora nie jest żadną
    lokatą terminową.
    Podobnie jest w Fortisie, ale tam ok 5-6% masz dopiero przy 10k PLN jak
    uruchomi sie lokata overnight
    *** blad ***