  • Data: 2018-04-18 14:28:03
    Temat: Re: Przeniesienie pieniędzy USA-PL
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Może revolut?

    Oprócz tego tradycyjny SWIFT - np. do kantoru aliora, trzeba tylko sprawdzić, jaką
    prowizję weźmie bank, w którym kuzynka ma konto w USA - wydaje mi się bowiem (ale
    mogę się mylić) że alior przyjmie przelew bezpłatnie. Potem oczywiście możliwość
    wymiany na złotówki po dobrym kursie i przelew do dowolnego banku w PL lub wypłata
    dolarów czy złotówek w kasie aliora.

    Można też sprawdzić kursy i prowizje, jakie ma ten amerykański bank dla płatności
    kartą za granicą - może sensowniej będzie tą kasę - w końcu nie tak dużą - wydać
    debetówką?

    I jeszcze ostatnia ewentualność - citibank global transfers - wg informacji na
    stronie USA->PL za darmo.
    A do tego jeszcze można dostać bonus za założenie konta - mogę być polecającym ;)