  • Data: 2008-05-07 19:23:12
    Temat: Re: Przeniesienie KK do ING
    Od: "Sagittarius" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Wicik" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:fvsqhv$fff$1@news.onet.pl...

    > Ja nie przenosiłem, ale po prostu złożyłem wniosek w internecie i podałem
    > dogodną mi placówkę banku. Potem był telefon od nich. Wydrukowałem
    > zaświadczenie o zarobkach i uzyskałem dwie pieczęcie u siebie w fabryce.
    > Potem jedna wizyta w banku i to wszystko.

    Czyli jednak mam fatygować swoją koordynator ds. płac - czy przy
    przeniesieniu jest inaczej?
    Po prostu chcę TYLKO RAZ odwiedzić ich wypasioną (w moim mieście) placówkę -
    i potem nie mieć z nimi fizycznie NIC wspólnego - to możliwe jak będę miał
    tylko wyciągi z Rajfiego za 3 miechy wstecz i nic więcej? (no i dowód os. of
    course)

    Dzięki in advance
    KZ