  • 11. Data: 2005-04-18 20:15:10
    Temat: Re: Przeniesienie KK do Bph to fikcja?
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Jacek <j...@p...onet.pl> wrote:
    > No, ale nie każdy się nazywa M. Amra. M., prowadzi serwis piarowy i
    > podrzuca na grupę różne, niekoniecznie przetworzone, niekoniecznie
    > rzetelne wiadomości, po części (śwaiadomie lub nie) jest tubą także
    > tego banku :-D

    P.S. A co z rzetelnoscia wiadomosci? ;) Ze niby ja jakies nierzetelne
    tutaj puszczam? :D

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 12. Data: 2005-04-18 20:25:52
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > He, he ;) Dobre, dobre. Szukam jakiegos sponsora dla serwisu, bo juz
    > troche na kieszeni ciazy jego utrzymanie.. :)

    Już nie biadol, bo dzięki temu nie będziesz musiał do końca swoich dni na chudej
    doktorsko/profesorskiej pensyjce jechać, tylko na jakiegoś rezcznika Cię wezmą :
    -)
    Jak jakaś ponowna zbiórka, to mogą parę złociszów dorzucić, pewnie nie jako
    jedyny.

    > Ale z karta BPH - serio. Dalem karte Multi (ktora hehe byla pod lokate)
    > i dostalem electrona BPH PartnerClub za chwile. Donioslem wyciagi +
    > ksiazeczke wojskowa i wsio :)

    A jak oddałeś im książeczkę wojskową w zamian za KK, to w porządku.
    Mam poniekąd sentyment do takich rozwiązań, bo ja na swojej pisałem listy do
    dziewczyny - też uległa ;-)

    Jacek

    PS.
    Żeby nie było: komunistyczne to wojsko było. A na imię miała R.

  • 13. Data: 2005-04-18 20:26:46
    Od: Marcin Nowakowski <m...@U...net.pl>

    Krab napisał(a):
    > wg moich informacji - dotyczy limitu wiekszego niz 4ooo zl, ponizej raczej
    > procedura jest uproszczona i wystarczy jak w relamie
    > zapewne wiec wnioskowales o limit wyzszy

    Złe informacje. Każdy limit można przenieść (od jego wysokości zależy
    "rodzaj" karty). Przetestowane :)

    Pozdrawiam.
    --
    Marcin Nowakowski
    mcr[at]wroclaw[dot]net[dot]pl

  • 14. Data: 2005-04-18 20:53:38
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > P.S. A co z rzetelnoscia wiadomosci? ;) Ze niby ja jakies nierzetelne
    > tutaj puszczam? :D

    Eeeeee, niektóre są tak rzetelne, jak informacje prasowe banków ;-)

    Jacek

  • 15. Data: 2005-04-19 06:56:17
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Mon, 18 Apr 2005 20:22:43 +0200, Krab napisał(a):

    > no i w bph nie jest napisane przez 1 rok, tylko "na całe zycie" czy jakos

    "Na całe życie" - owszem, ale tylko przy przekroczeniu odpowiedniego obrotu
    bezgotówkowego (przelewy z karty się nie liczą)! Co więcej, trzeba pamiętać
    że obrót liczy się na kartę, a nie na konto (istotne przy kartach
    dodatkowych)...

    Nie zmienia to faktu że (pół)darmowe przedłużanie karty jest miłe :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 16. Data: 2005-04-19 17:00:20
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

> [...]
    > (likwidacji) karty z inego banku w zamian za ich produkt "darmowy". I co
    > się dowiedziałem? ... że muszę i tak dostarczyć wszystkie kwity
    > zatrudnienie itp. Pytanie moje jak to? A panienka na to że funkcjonuje to
    > tylko w stosunku do klientów którzy mają u nich konto i jeszcze przyznany
    > odpowiedni limit debetowy! No to ja się pytam po jaką ...... oni piszą, że
    > można do nich przenieść kartę na podstawie historii poprzedniej? Przeciez
    > to normalna procedura od zera! Acha jeszce jedno od nośnie "darmowej"
    > karty przez 1 rok dotyczy tylko posiadaczy srebrnego sazamu więc dochodzi

    Panienka nie miała racji. Nie potrzebujesz ani konta ani limitu.
    Starą kartę kredytową możesz zatrzymać jezeli całkowicie spłacasz zadłużenie
    z danego cylku rozliczeniowego. Jeżeli korzystasz z kredytu to bank za
    Ciebie spłaci zadłużenie, podpiszesz też rezygnację z karty innego banku.
    Za kartę nie zapłacisz nic jeżeli wykonasz choć jedną transakcję (chyba
    bezgotówkową ale tego już nie jestem pewny)
    Dodatkowo jak otworzysz konto to możesz mieć bezpłatne prowadzenie do 12
    miesięcy za darmo.
    Następnym razem powiedz że jesteś tego na 100% pewny.

    Darek