  • Data: 2003-02-28 08:53:08
    Temat: Re: Przelewy telefoniczne w Volkswagenie
    Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Użytkownik <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie ma tam czasem * między zł a gr ? :-))

    Znakiem rozdzielającym ilość złotych od ilości groszy jest w VW zawsze #.

    Zwróć uwagę na to, że powolni lub niezdecydowani klienci VW nie muszą używać
    #, po kilku sekundach wprowadzania ilości złotych system pyta się o ilość
    groszy. Kiedyś miałem do przelania kwotę 1256,86 i niestety nie zdążyłem podać
    jej w całości. Po wprowadzeniu 125 system zapytał o ilość groszy. Żadnych
    możliwości anulowania lub powtórnego wprowadzenia kwoty.

    Wzorcem dla mnie jest automat Fortis-a. Tam słyszę, że wprowadzono kwotę x i
    mam wybrać 1 w celu wykonania przelewu lub 2 w celu anulowania. W innych bankach
    nie spotkałem takiej funkcjonalności.

    Ale się rozpisałem, a pewnie wszyscy wykonujecie przelewy za pomocą www.

    Piotrek