  • Data: 2002-11-14 11:12:04
    Temat: Re: Przelewy na Inteligo z Banku Handlowego !
    Od: "Ryszard Srokosz" <R...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No i w końcu się dowiedziałem. Cudowne Inteligo było uprzejme oficjalnie
    > poinformować Bank Handlowy o zmianie numerów rachunków dopiero 8-go
    > listopada.

    To KIR rozsyła odpowiednie dane do banków.
    Banki między sobą nie wymieniają informacji na temat swoich numerów
    kieerunkowych itp.

    > Wysyłanie przelewów na stare numery kont w Inteligo w okresie od 1 do 8
    > listopada powodowało odrzucanie tychże przelewów z powrotem, z powodu
    złego
    > (starego) numeru konta (taaaa, jasne - a podobno miały działać do kwietnia
    > 2003).

    Działa, tylko przelew wysyłany do KIR musi mieć odpowiedni format.
    Jeżeli bank chce wysyłac ze starym numerem musi na podstawie tabeli
    zamienników (z KIR)
    podmienić numer oddziału.

    > Efekt jest taki, że podobno ludzie w Handlowym RĘCZNIE przeklepują na
    nowe
    > numery kont i wysyłają ponownie wszystkie przelewy wysłane do Inteligo w
    > okresie od 1-go do 8-go listopada - stąd opóźnienia.
    > Ręce opadają...

    Tego nie trzeba robić ręcznie.
    Normalnie napisany program robi to w ułamku sekundy :)
    Tabela zamienników istnieje już od dawna i znajduje się niej nie tylko
    Inteligo :)