    From: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy inteligo...
    Date: Fri, 29 Aug 2003 11:37:27 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@chello062179021013.chello.pl

    Wojciech Nawara wrote:
    > A gdzie jest napisane, że potwierdzenie przelewu musi mieć pieczątkę i
    > podpis ?

    A gdzie jest napisane, ze mam przyjac bez podpisu i bez pieczatki? E?

    > No i tutaj raczej się z Tobą nie zgodzę. Od razu powiem, że
    > specjalistą nie jestem, ale na przykład inteligo oficjalnie
    > stwierdziło, że ichnie potwierdzenia drukowane mają moc prawną [czy
    > jak to się nazywa]. A jakoś nie chce mi się wierzyć, że te nasze
    > banki taich kiepskich prawników mają.

    Ale to nie tylko inteligo, ale kazdy bank to ma (sprawdz mBank tez). Tam
    jest tylko napisane, ze dokument elektroniczny nie potrzebuje podpisu ani
    pieczatki. Ale _jak dla mnie_ to dowod wewnetrzny DLA klienta, a nie dla
    osob zewnetrznych. Te osoby z zewnatrz nie musza akceptowac kartki z
    drukarki. Co to za dokument dla mnie? Zadnen. Nie stanowi dowodu.

    > Nie o to szło. Ja też je mam i chętnie poznam zdanie jakiegoś
    > szpecjalisty.

    Czy jest z nami prawnik na pokladzie? :)