  • From: "Piterson" <Piotrek>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelewy a czas księgowania
    Date: Thu, 21 Dec 2006 01:45:46 +0100

    Użytkownik "RobertS" <r...@x...pl> napisał w wiadomości
    news:em9ovj$9vk$1@node4.news.atman.pl...
    [..]
    > wykonalem przelew z Multi (ok. 1.00 w nocy) na konto kk w ING czyli
    > powinien wyjsc pierwsza sesja
    >
    > jednak w ING zawsze jest tak, ze data wplywu nie jest rowna dacie
    > ksiegowania, ta druga jest zawsze dzien pozniej, ale dla banku liczy sie
    > na szczescie ta pierwsza, inaczej juz nie raz zaplacilbym kare za
    > nieterminowa splate karty...

    ja robilem przelew z ING na KK ING i tez to samo mialem... dwie rozne daty,
    choc przelew przeciez przeszedl online...

    > tym razem chodzilo o cos wiecej, chcialem zamknac rachunek karty i
    > oczywiscie kobita w oddziale nie chciale tego zrobic, bo karta nie jest
    > splacona, wydruk z Multi ja nie interesuje, ona moze zamknac karte dopiero
    > jak saldo bedzie ZERO i ONI w Katowicach nie beda widziec zadnych blokad,
    > bo ona za to odpowiada....

    no wlasnie, jak to jest z tym do konca? trzeba miec splacana karte w dniu
    skladania wypowiedzenia, czy nie trzeba? ostatnio wypowiadalem jedna z kart
    i mialem "zobowiazuje sie do splaty calosci zadluzenia z uplywem
    miesiecznego okresu wypowiedzenia", wiec chyba nie musialem splacac, prawda?
    ale bez splaty nie chcieli przyjac wypowiedzenia...

    > sytuacja zakonczyla sie malym spieciem w oddziale, opowiesc o
    > autoryzacjach offline zupelnie do niej nie dotarla (nie wiedziala o co mi
    > chodzi)

    jeszcze bys uslyszal, ze ta karta offline sie nie da posluzyc... :-P

    [..]
    > najwazniejsi byli ONI w Katowicach, bo ONI nie kazali jej zamykac karty,
    > bo ONI widza wszystkie wykonane transakcje
    >
    > ciekawe czy to jacys jasnowidze?

    oj tak, ostatnio w placowce pani mowila, ze nie moze znalezc w systemie
    mojej starej zamknietej karty i wedlug niej nigdy takiej nie mialem i cos
    jej tam tylko marudze i sciemniam, rozlozyla bezradnie rece i powiedziala,
    abym zadzwonil do NICH... zadzwonilem, zamienilem dwa slowa i juz konsultant
    byl na tym starym rachunku... jasnowidze! :))

    [..]
    > sprawa w toku, o ile kk ING jest b.dobra to obsluga fatalna, totalna
    > ignorancja i brak znajomosci procesow zachodzacych w bankach

    choc bardzo lubie ING, to jednak musze sie zgodzic... wlasnie w toku jest
    moja reklamacja na zamkniety rachunek do karty kredytowej w zeszlym roku,
    wyciagi od roku nie przychodzily, karta zniknela z podgladu przez internet,
    ale w tydzien temu dostalem wyciag widmo z oplata roczna za karte
    dodatkowa... na moja niekorzysc zaginelo mi potwierdzenie wypowiedzenia
    umowy, ale mam nadzieje, ze nie bedzie klopotow z reklamacja, bo nawet ONI
    mowili, ze oplata nie powinna sie naliczyc... czekamy 14 dni...

    Pozdrawiam,
    Piterson