    From: "Slawek Kos" <s...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew za auto do Pekao nie dotarł - co robić dalej?
    Date: Wed, 7 Jan 2004 18:49:42 +0100

    Użytkownik "Uran" <u...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:636d.0000053b.3ffc2fdf@newsgate.onet.pl...
    > Wysłałem przelew z Mbanku do Pekao Sa za auto, minęło wiecej 48 godzin na
    > eliksir, Mbank twierdzi że poszedł, zrealizowany poprawnie, u dilera Forda
    > sprawdzają konto - nie dotarło.
    > Poradźcie jak mam reklamować najskuteczniej.

    Moze najpierw troche konkretow:
    1. Nie wyslales tylko zleciles przelew. Konkretnie ktorego dnia i o ktorej
    godzinie? Nazwijmy to dzien X
    2. mBank przelew wyslal zapewne najblizszym eliksirem. Ale moze ten
    najblizszy byl nastepnego dnia? (X+1) Patrz pytanie z p.1
    3. Nie raz tu czytalem, ze Pekao SA ksieguje niekoniecznie natychmiast
    przelewy przychodzace. Zatem mogli zaksiegowac w dniu X+2.
    4. Nie wiem czy to jeszcze aktualne, ale kiedys Pekao udostepnialo
    posiadaczowi rachunku srodki z przychodzacych wplat i przelewow nastepnego
    dnia po zaksiegowaniu.
    Wychodzi X+3 i jeszcze NIC sie nie stalo...;-))
    I na dodatek nie uwzglednilem sobot, niedziel i inych swiat ktorych ostatnio
    mielismy multum, bo nie znam odpowiedzi na p.1
    Moze po prostu usiadz sobie, napij sie herbaty (z cytryna, dobra na
    przeziebienia) i poczekaj spokojnie...
    Dzien w ta czy w ta - samochodem i tak zamierzasz pare LAT pojezdziec
    zapewne...
    IMHO bardzo rozsadnie wybrales wplate (wiekszej zapewne kwoty) przelewem,
    jako bezpieczniejszy sposob niz targanie reklamowki banknotow z banku do
    salonu. No, ale cos (bezpieczenstwo) za cos (czas).
    Relax

    --
    Pozdrowienia