    From: Łukasz Bujko <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przelew z norweskiej Nordei na zamknięty rachunek w BGŻ
    Date: Fri, 7 Oct 2011 13:00:11 -0700 (PDT)

    Najgorsze jest to, że obsługa w oddziale BGŻ w którym moje konto jest
    już zamknięte nie chce już ze mną rozmawiać. Nie będę dodawał, ze
    rezygnacja z konta w BGŻ była w większej mierze z powodu obsługi
    (według mnie mało kompetentnej i cynicznej) niż z warunków tego banku.
    Wracając do tematu to wydawałoby się, że ja wcale tak wiele nie
    oczekuję. Chciałbym tylko poświadczenia, że pieniądze się znajdą na
    pewno. Chciałbym, żeby ktoś mi wytłumaczył, gdzie one są i dlaczego to
    trwa aż tyle czasu. Okazuje się, że takie procedury z Polskich Bankach
    nieco się mogą różnić i dlatego nawet obsługa w Banku w którym teraz
    mam konto nie bardzo jest w stanie mi pomóc. Różne myśli już mi po
    głowie chodzą i nie wiem czy powinienem zacząć się martwić (bo o nie
    małą kwotę dla mnie chodzi) czy dalej cierpliwie czekać?