  • 11. Data: 2008-02-01 16:25:00
    Temat: Re: Przelew z internetu niemile widziany?
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "Beer" <b...@n...gazecie.pl> napisał w wiadomości
    news:fnv22a$d4j$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    >
    > TU Allianz przysłało mi propozycję (Umowę?) kontynuowania u nich
    > ubezpieczenia OC na samochód.
    > Jedna rzecz mnie zaciekawiła:
    > "Prosimy o wpłacenie (przelewem za pośrednictwem poczty lub banku)..."

    toz przelew internetowy jest robiony za posrednictwem banku:) moze temu TU
    chodzilo o wplaty w supermarketach, zabkach, nie-zabkach itd.

  • 12. Data: 2008-02-01 16:48:44
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kamil Jońca wrote:
> [...]

    a dostęp internetowy do konta to przepraszam nie jest przypadkiem
    przelew za pośrednictwem banku?

  • 13. Data: 2008-02-01 16:50:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    maciej wrote:

    > przeciez pieczatke i podpis rowie latwo jest spreparowac.....jak komus sie
    > chce i ma w tym interes to zrobi to bez problemu.

    efekt psychologiczny.
    pieczątki i podpisu ludzie boją się podrabiać, a zwykłą kartkę w wordzie
    preparują bardzo chętnie

  • 14. Data: 2008-02-01 16:51:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Beer wrote:

    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi!
    >

    > Wychodzi na to, że - odnośnie Policji - problem może wynikać jedynie z
    > "nieuświadomienia" konkretnego 'niebieskiego'? Bo chyba 'z prawnego
    > punktu widzenia' wydruk potwierdzenia przelewu JEST dowodem, no nie?

    Nie, bo nie potwierdza ani za co zapłacone ani za jaki okres.

  • 15. Data: 2008-02-01 16:54:42
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Beer" fnv22a$d4j$...@i...gazeta.pl

> [...]
    > "Prosimy o wpłacenie (przelewem za pośrednictwem poczty lub banku)..."
    > ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Ja zapłaciłem tam przelewem z Polbanku i otrzymałem OC po przesłaniu
    m@ilem potwierdzenia zlecenia przelewu. I otrzymałem w nagrodę talon
    na 20 złotych. :)

    Ale jeśli można płacić kartą kredytową (a tam można) to dlaczego
    przelewem? U mnie karta dwa razy zawiodła, więc puściłem przelew
    i porozmawiałem przez telefon.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 16. Data: 2008-02-01 16:58:20
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    witek pisze:

    > Nie, bo nie potwierdza ani za co zapłacone ani za jaki okres.

    To akurat zależy od danych przelewu.

    --
    k.

  • 17. Data: 2008-02-01 16:58:35
    Od: "waldek" <j...@p...onet.pl>

    > Nie, bo nie potwierdza ani za co zapłacone ani za jaki okres.

    Niepawda. Zachowujesz druk przekazu i tam jest kwota i okres ubezpieczenia,
    a dowodem zapłaty jest druk z mbanku. Niech się nie wypowiadają Ci, którzy
    tego nie przerabiali. Ja to przerabiałem i nie miałem żadnych kłopotów.

    Pozdrawiam
    Waldek

  • 18. Data: 2008-02-01 17:17:27
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Więc dzwonię do firmy i pytam,

    A po cholerę?

    /*-+

  • 19. Data: 2008-02-01 18:33:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" fnvj0h$hfb$...@f...man.torun.pl

    > Ale jeśli można płacić kartą kredytową (a tam można) to dlaczego
    > przelewem? U mnie karta dwa razy zawiodła, więc puściłem przelew
    > i porozmawiałem przez telefon.

    Oczywiście przelałem internetowo.

    --
    .`'.-. ._. .-.

  • 20. Data: 2008-02-01 18:57:21
    Od: "Maciej Loret" <m...@p...pl>

    Witam.

    > Ale jeśli można płacić kartą kredytową (a tam można)

    Jest to gdzieś na stronie napisane?
    Jestem ciekawy czy ubezpieczenie "życiowe" mogliby by sobie co miesiąc z
    karty pobierać...

    --
    Pozdrawiam, Maciej Loret
    www.maciejloret.neostrada.pl - linki dla właścicieli Alfa Romeo i Mazdy