  • 11. Data: 2011-01-12 19:51:34
    Temat: Re: Przelew z ebay do UK lub RFN
    Od: Miernik <p...@p...miernik.name>

    On Thu, 13 Jan 2011 00:32:56 +0500, kashmiri wrote:

    > Z Moneybookers też można przelewać na konta w USA (koszt 1.5 EUR od
    > przelewu). Niby tylko na swoje, ale nie mam pojęcia, jak mieliby to
    > sprawdzić: o ile się nie mylę, banki w USA nie sprawdzają zgodności
    > danych = księgują każdy przelew przychodzący z poprawnym numerem konta.

    A coś mi się przypomniało: do USA USD to akurat można wysłać z
    Currencyfair.com za 4 dolce:

    https://www.currencyfair.com/transfer-fees.jsp

    I tak, można słać na konta innych osób.
    Mają konto w Bank of America w USA, więc przelew będzie krajowy.

    Mają też konto w Polsce, więc tam można im wpłacić złotówki, wymienić na
    USD po dość korzystnym kursie, w tej chwili 0.34035 USD za 1 PLN, czyli
    2.9382 PLN/USD, czyli tylko 0.48% gorzej od aktualnego średniego Forex.

  • 12. Data: 2011-01-12 20:04:31
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > sprawdzić: o ile się nie mylę, banki w USA nie sprawdzają zgodności >
    > danych = księgują każdy przelew przychodzący z poprawnym numerem

    ktoś mi mówił że są problemy z USA i moneybookersem
    podobno nie można z innych krajów do USA i odwrotnie

  • 13. Data: 2011-01-12 20:12:43
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    zlotowinfo <u...@g...pl> dared to write:

    > ktoś mi mówił że są problemy z USA i moneybookersem
    > podobno nie można z innych krajów do USA i odwrotnie

    Odwrotnie: nie można z USA za granicę. Z zagranicy do USA proszę bardzo.

    k.

  • 14. Data: 2011-01-12 20:14:07
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Miernik <p...@p...miernik.name> dared to write:

    > Przy przelewach międzynarodowych nawet polskie banki sprawdzają zgodność
    > danych i odrzucają przelewy z niezgodnymi.

    Boszeee! Moneybookers przecież działa na tej zasadzie, że w każdym kraju jest to
    przelew krajowy... Inaczej za przelew byś płacił 30 EUR, a nie 1.5.

    k.

  • 15. Data: 2011-01-14 04:36:21
    Od: "pmlb" <b...@d...pl>

    ?

    "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> wrote in message
    > Jak zrobić przelew 1-2 tys zł na zakupy ebay do UK lub RFN, żeby było
    > najtaniej?
    > Paypal, czy coś innego?

    Paypal dla kupujacego jest darmowy, placi sprzedajacy.