  • 1. Data: 2002-03-21 23:22:00
    Temat: Przelew mBank-> Bankgesellschaft (Inteligo?)
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    Witam!

    Malutkie problemy:
    wykonuję przelew z mB na konto:

    11 20901024 11111 xxxxxxxxx

    formularz krzyczy: "TCE0147 JEDNOSTKA NIE ISTNIEJE". Hmmm, rozchodzi się o
    kontrolne "11", a więc:

    20901024 11111 xxxxxxxxx

    Tym razem prawidłowo rozpoznaje "Bankgesellschaft Berlin (Polska) SA
    BGBP COBD" (prawdopodobnie chodzi o konto w Inteligo), ale pozatwierdzeniu
    formularz generuje kolejny komunikat: "FEE0186 BANK BENEFICJENTA UZYWA
    TYLKO NOWYCH NUMEROW RACHUNKOW". Czyli logicznie rozumując wymaga cyfr
    kontrolnych króre odrzucił przy pierwszej próbie, więc koło się zamyka :-)

    Gdzie tkwi bład?
    a) po stronie klienta, który podał zły numer
    b) po stronie mB, który nie rozpoznaje formatu NRB?
    c) pośrodku :-)

    Na stronie Inteligo jest info, iż u nich końcówka numer ma 11 cyfr, u
    klienta jest tylko 9. Aha, numer podaję bez spacji, myślników itp.

    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam
    Artur
    --
    http://BIOS.pl
    -> Medżik DiscoPolo Mejker: http://www.mdpm.bzi.pl/

  • 2. Data: 2002-03-21 23:31:37
    Temat: Re: Przelew mBank-> Bankgesellschaft (Inteligo?)
    Od: "minik" <m...@m...net>

    Sprobuj wpisac numer caly, lacznie z 11, bez przerw i bez zadnych kresek.

  • 3. Data: 2002-03-22 00:02:13
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku serialu pl.biznes.banki, "minik" <m...@m...net>
    napisał(a):

    > Sprobuj wpisac numer caly, lacznie z 11, bez przerw i bez zadnych
    > kresek.

    Tak właśnie pisałem za pierwszym razem. Program mB w ogóle nie rozpoznaje
    banku.

    Pozdrawiam
    Artur

  • 4. Data: 2002-03-22 00:12:20
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > Tak właśnie pisałem za pierwszym razem. Program mB w ogóle nie rozpoznaje
    > banku.
    A ja zlecilem bez problemu.

  • 5. Data: 2002-03-22 00:29:09
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    napisał(a):

    > A ja zlecilem bez problemu.

    ile cyfr po '11111' miał rachunek, na który wysłałeś? 9 czy 11?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 6. Data: 2002-03-22 01:35:41
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > ile cyfr po '11111' miał rachunek, na który wysłałeś? 9 czy 11?

    Lacznie MUSI miec 26:

    11 20901024 1111 xxxxxxxxxxxx
    2 + 8 + 4 + 12 = 26

  • 7. Data: 2002-03-22 07:41:38
    Od: "Artur 'Zmechu' Prokopiuk" <z...@p...onet.pl>

    W poprzednim odcinku (news:a7e21p$fru$1@news.onet.pl) serialu p.t.

    > Lacznie MUSI miec 26:
    >
    > 11 20901024 1111 xxxxxxxxxxxx
    > 2 + 8 + 4 + 12 = 26

    Ha, no właśnie, u mnie jest 24. Czyli zły numer klienta?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 8. Data: 2002-03-22 12:03:58
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    begin --> Fri, 22 Mar 2002 08:41:38 +0100, w
    <9...@1...16.1.95>, "Artur 'Zmechu' Prokopiuk"
    <z...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ha, no właśnie, u mnie jest 24. Czyli zły numer klienta?

    Tak, pewnie brakuje zer przed ostatnimi kilkoma cyframi. Też kiedyś to
    miałem.

  • 9. Data: 2002-03-23 16:03:08
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A ja zlecilem bez problemu.

    o to juz ci zalozylio konto???

  • 10. Data: 2002-03-23 16:59:17
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > o to juz ci zalozylio konto???

    Ja w ogole jestem klientem mbanku od poczatku wrzesnia jesli dobrze pamietam
    =)