  • Data: 2002-08-26 09:38:30
    Temat: Re: Przelew do PKO BP
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości
    news:ak8ale.3r5qrgr.1@rab.thg...

    > Na początku sierpnia wysłałem przelew z mBanku do PKO w formacie
    > 1020xxxx-xxxxxxx-270-41 i doszedł bez problemu.

    Dzisiaj wykonałem taką operację na dosyć znaczną kwotę, która to zaraz ma z
    PKO BP wyjechać dalej w świat. Jeżeli przelew z mBanku wróci to będzie
    problem, bo zabraknie środków.

    Swoją ufność w prawidłowśc tej operacji opieram na następującej informacji z
    elektronicznego wyciągu z dnia 14 sierpnia 2002:

    Szanowni Państwo,
    uprzejmie przypominamy,iż przy realizacji
    wszystkich operacji bankowych możecie Państwo sto-
    sować dwie postacie swoich numerów rachunków.
    Numeracja rachunków musi być podawana w jednej z
    następujących form :
    10201020-1234567-270-41 lub 61 10201020 152346718
    (dwa pierwsze znaki oznaczają - liczbę kontrolną,
    znaki od 3 do 10 - numer oddziału , znaki od 11 -
    numer rachunku ).
    W przypadku podania innej numeracji lub pominięcia
    któregokolwiek elementu numeru rachunku operacje
    nie zostaną zrealizowane.
    Szczegółowe informacje uzyskają Państwo w
    oddziałach banku , pod bezpłatnym numerem :
    0 - 800 120 139 lub na serwisie www.pkobp.pl

    Telesfor Baudot (T...@p...onet.pl)
    http://tele2001.republika.pl
    (stare i najnowsze regulaminy NOM tamże do obejrzenia)