  • Data: 2006-02-14 20:13:17
    Temat: Re: Przelew czy gotówka
    Od: Catbert <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2/14/2006 7:50 PM, Samotnik wrote:

    > Cóż za tragiczna pomyłka :) I to było wykroczenie, czy przestępstwo?
    > Swoją drogą - czy druga strona transakcji też zostałą ukarana? Bo
    > chyba powinna?
    >
    > P.S. Ponawiam pytanie - jakie kiedyś były progi? Naprawdę nie pamiętam

    O ile pamiętam próg był równowartość 3 tys. EUR, ale mogę się mylić - na
    pewno kolejne transakcje kumulowały się, więc kwota była "rocznie",
    kumulacja dotyczyła wszystkich transakcji - więc po przekroczeniu progu
    przelewami nie można było zapłacić nawet 10 zł gotówką.

    Potraktowano jak przestępstwo k.s. - a nie wykroczenie, traktując jako
    kwotę "przestępczą" całą cenę samochodu.

    Pzdr: Witek