  • Data: 2011-06-15 21:39:27
    Temat: Re: Przelew Euro z mBanku do DnBNord
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Marcin" <n...@n...ru> wrote in message
    news:itb1qe$163$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam

    cenia_przelewu_sepa_w_polsce.html

    > Rzeczywiscie. Jakos mi nie przyszlo do glowy, ze sa jeszcze banki w
    > Polsce, ktore nie obsluguja SEPA.
    >
    > Co ciekawe znalazlem link z bankami obslugujacymi SEPA w Europie
    > https://www.ebaclearing.eu/Repository.aspx?ID=edc83d
    c1-dcb9-4a06-bf53-13a067cefc67
    > i jest tam kilka bankow DnB Nord ale oczywiscie nie chodzi o DnB Polska...
    >
    > A czy moze ktos sie orientuje czy wdrozenie SEPA w bankach jest
    > obowiazkowe i do kiedy jest przewidziany termin wdrozenia dyrektywy?

    W Polsce wszystkie banki przyjmuja SEPA, z wysylaniem przelewow SEPA moze
    byc juz tak, ze czesc tego nie robi. Dla przykladu, Getin nie jest wsrod
    uczestnikow SEPA, ale bez problemu mozna do niego wyslac przelew z Aliora za
    5zl i jest on odbierany bez zadnych kosztow dodatkowych, oczywiscie w druga
    strone to nie dziala i taniego przelewu SEPA z Getina nigdzie nie wyslemy.