    From: "Szymon" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Przejście na Euro .
    Date: Sun, 9 Nov 2008 22:17:18 +0100

    > No. Ty nie korzystasz i tylko to się liczy, tak?

    Nie, nie zrozumiales. Ja nie korzystam i pewnie ponad 99% innych klientow.
    Wkrotce bedziemy musieli korzystac.

    > Jak konkurencja jest 300km dalej, to on nawet nie musi szukać pretekstu.
    > Podniesie ceny "bo tak" i co mu zrobisz? Mógłbyś się silić na cokolwiek
    > realniejsze argumenty?

    Nie sadze bys zrozumial. Dlatego moj wysilek nie ma wiekszego sensu. Ot - i
    tak obaj wiemy co jest nieuniknione. Oczywiscie dla naszego wspolnego dobra.
    A tak swoja droga - w reklamy przedwyborcze tez tak wierzysz? Wiem...
    kolorowe sa.. i ladne...

    > Chyba nie rozumiesz całej idei. Sklep nie handluje "ojro" ani w "ojro".
    > On musi za te "ojro" kupić złotówki, żeby kupić towary. Nie może sobie
    > poczekać. Jeśli według Ciebie to jest identyczne z sytuacją kantoru, to
    > ja po prostu nie mam pytań.

    I slusznie, bo po co pytac, skoro nie chce sie uslyszec odpowiedzi? Calkiem
    logiczny wywod.
    Nie, sklep nie musi kupic zlotowek, bo producent tez moze przyjac euro o
    importerach nie wspominajac. Niestety to nie dziala tak jak na reklamach.

    > A za ryzyko walutowe się płaci _więcej_, a nie _mniej_, więc Twoje
    > "chętnie kupie od Ciebie euro..." jakoś analogii u mnie nie znajduje.

    Nie rozumiesz. Ja za to euro od Ciebie moge sobie kupic mieszkanie czy auto
    placac takze w euro i takze wyjdzie mi taniej. Wcale nie musze wymieniac. Po
    prostu cokolwiek nie zrobie to tylko Ty, jako koncowy odbiorca zapatrzony w
    euro bedziesz w tyl.