  • 21. Data: 2004-04-10 13:47:01
    Temat: Re: Provident Polska - kłamstwa na infolinii
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 10 Apr 2004 05:24:34 +0000 (UTC), "sirland"
    <s...@N...gazeta.pl> wrote:

    >na których rozmowy są nagrywane).Zawsze musisz mieć zgodę rozmówcy na
    >nagranie.
    >
    >A autorowi posta radzę się zastanowić bo to nagranie dowodem nie będzie
    >ŻADNYM.

    Dlaczego więc w sprawie Lwa Rywina jest?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 22. Data: 2004-04-10 13:49:59
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jarek Andrzejewski napisał:

    > Dlaczego więc w sprawie Lwa Rywina jest?

    Widocznie udalo sie ponad wszelka watpliwosc ustalic, ze w nagraniu
    uczestniczyl Michnik i Rywin. Oraz, ze nagranie nie bylo montowane.

    Bartol

  • 23. Data: 2004-04-10 14:43:35
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Sat, 10 Apr 2004 15:49:59 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Widocznie udalo sie ponad wszelka watpliwosc ustalic, ze w nagraniu
    >uczestniczyl Michnik i Rywin. Oraz, ze nagranie nie bylo montowane.

    a jak "widoczenie da się ponad wszelką wątpliwość ustalić, że w
    nagraniu uczestniczyłem ja i pracownik banku oraz to, że nie było
    montowane" to może być dowodem czy nie?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2004-04-10 14:51:00
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > a jak "widoczenie da się ponad wszelką wątpliwość ustalić, że w
    > nagraniu uczestniczyłem ja i pracownik banku oraz to, że nie było
    > montowane" to może być dowodem czy nie?

    Tak. Tylko problem jak to udowodnic.

    Bartol

  • 25. Data: 2004-04-10 15:08:28
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 10 Apr 2004 15:35:29 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Generalnie nagranie nie jest dowodem dla sadu. Sa od tego pewne wyajtki,
    >ale jak to wyjatki potwierdzaja tylko regule. Generalnie chodzi o to, ze
    >sad musi miec pewnosc, ze nagrane osoby sa tymi, ktorymi byc powinny. I
    >to jest podstawowy klopot.

    Generalnie, czyli jaki generał to ustanowił?
    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2004-04-10 15:31:25
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Adam Płaszczyca napisał:

    > Generalnie, czyli jaki generał to ustanowił?

    Jak to jaki? General grupy Adam Plaszczyca.

    Bartol

  • 27. Data: 2004-04-10 15:35:53
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:

    > Nie jest.

    OK. Jesli nagrasz swoja rozmowe z kims i ja upublicznisz bez jego zgody
    to bekniesz za to (pod warunkiem, ze ten ktos nie jest osoba publiczna).
    Jesli zaniesiesz te rozmowe na policje lub prokurature, to Cie wysmieja.
    Jesli bedziesz chcial wykorzystac te rozmowe do szantarzu, to tez za to
    w koncu bekniesz. To po licho w ogole nagrywac?

    > Szkoda.

    Mi nie. A tak swoja droga, to nie podpada to pod tajemnice korespondencji?

    Bartol

  • 28. Data: 2004-04-10 16:15:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    Gdzie? Ja nic takiego nie ustalałem.
    --
    ___________ (R)

  • 29. Data: 2004-04-10 16:15:40
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Sat, 10 Apr 2004 16:51:00 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Tak. Tylko problem jak to udowodnic.

    JAk to zrobiono w wypadku Rywina? Jakoś nie było z tym kłopotów.
    --

  • 30. Data: 2004-04-10 16:45:02
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Tak. Tylko problem jak to udowodnic.

    chyba się da, skoro banki nagrywają rozmowy z klientami
    --
    Jarek Andrzejewski