  • 61. Data: 2005-06-15 07:54:49
    Temat: Re: Promocja w Inteligo, bank daje 50zł?
    Od: "l.e:h" <l...@...pl>

    Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> skribis:

    >To ze mnie jest chyba jakiś super zfaniak ;-D
    >Założyłem konto (bez karty), skasowałem ich na 250zł i konto zamknąłem.

    Az 250? Co to byla za promocja?

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    Zostales oszukany? Nie chesz dac sie oszukac?
    >>> http://www.oszustwa.com/forum/ <<<

  • 62. Data: 2005-06-15 10:04:26
    Od: Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com>

    l.e:h napisał(a):
    > Marcin Lubojański <marcin.lubojanski_usun_to@i_to_tez.gmail.com> skribis:

    > Az 250? Co to byla za promocja?

    Poprzednia wersja tej co teraz. 50zł za założenie konta i po 50zł od
    każdego kto założy konto podając twój numer rachunku jako polecającego.

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 63. Data: 2005-06-15 10:45:20
    Od: "Glenn" <g...@b...pl>

    > A że bank jest frajerem w tej sytuacji, to chyba oczywiste.

    Frajer a wariat to nie to samo. A nawet gdyby calutki dział marketingu z
    Inteligo miał stosowne orzeczenia lekarskie, to i tak by mnie to nie
    wzruszało :-))) To powinno wzruszyć ich prezesa, a także udziałowców banku.
    Aha i jeszcze jedno - mam wrażenie, że sobie zantropomorfizowałeś bank -a to
    IMHO nie jest dowód zdrowia psychicznego ;-))))

    przyszłość/ Woody Allen

  • 64. Data: 2005-06-15 11:33:09
    Od: "Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne)" <p...@w...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > przyszlych klientow, to drugi przyklad powoduje, ze zbyt duza liczba
    > cwaniakujacych klientow powoduje, ze bank probuje sobie odbic to na
    > zdobytych klientach itp.
    > Klient zarabia 50 zl, bank traci kilkakrotnie wiecej. A ze nie jest
    > instytucja charytatywna, to zaczyna szukac zarobku gdzie indziej.

    Pokrętna i błędna argumentacja. W podobny sposób różnej maści firmy i
    instytucje próbują się tłumaczyć z podwyżek pobieranych haraczy. Zawsze
    odbywa się to "dla dobra naszych klientów". Wolne żarty!
    W takie bajki może uwierzyć Homo Sovietikus przekonany, że bank to
    "dobro wspólne" (kolejny zabawny slogan).
    Bank, jak każda firma jest nastawiony na osiąganie zysku a nie na
    dogadzanie swoim klientom. Klient jest tylko środkiem do osiągnięcia
    celu. Jeżeli mu się dogadza to tylko po to, żeby na nim zarobić.
    Bardziej szanuję managerów i rzeczników, którzy mówią wprost, że
    działają dla dobra udziałowców albo dla dobra firmy, bo to przynajmniej
    jest prawda!
    Nie wierzę, że gdyby wszyscy korzystający z takiej promocji pozwolili
    bankowi zarobić te 50 zł z nawiązką, bank podzieliłby się z nimi
    zyskiem. Byłoby to działanie wbrew interesowi firmy!
    Dla tego nie widzę powodu do wylewania łez nad bankiem a tym bardziej do
    piętnowania korzystających z promocji. Niech każdy kieruje się własnym
    interesem. Klienci własnym i bank własnym. Na tym chyba polega wolny
    rynek, prawda?
    Zauważ też, że to nie jest pierwsza tego typu promocja w Inteligo.
    Myślę, że po prostu uznali, że jest to skuteczniejsze albo im się
    bardziej opłaca niż wydawanie tej samej albo większej kasy na kampanię
    reklamową. Chyba nie sadzisz, że popełniają drugi raz ten sam błąd? A
    jeżeli tak jest, to niech ich niewidzialna ręka rynku zmiecie czym
    prędzej. Oczywiście "dla dobra klientów" ;)

    Piotr Hołda

  • 65. Data: 2005-06-15 20:14:04
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    > a nie wstyd ci, że tak bank wykorzystałaś?
    > :)

    Cuż. Bank na to pozwolił nie umieszczając w regulaminie zastrzeżeń typu:
    jeśli odbierzesz nagrodę musisz trzymać u nas konto co najmniej rok, w
    przeciwnym razie płacisz karę np. 200 zł. Jeśli banki chcą się zabezpieczyć
    przed wyrachowanymi klientami (nazwanych przez niekturych cwaniakami) to
    muszą wprowadzić zapisy podobne do tych, jakie wprowadziły telefonie
    komórkowe dla klientów biorących telefon na abonament w promocji z umową na
    dwa lata. Tyle, że potencjalny klient poczułby się zastraszony i raczej
    bałby się skorzystać z promocji, nawet mimo super nagrody. No i w grę
    wchodzi prawo (m.in. UOKiK). Więc bank musi liczyć tylko na to, że klientowi
    się spodoba i jednak nie wycofa się z banku, natomiast pewna ilość klientów
    zakładających konto tylko dla nagrody a potem wiejących z banku (i tym samym
    generujących stratę) zawsze musi być wkalkulowana w tego typu promocjach.
    Poza tym szacuje się, że pozyskanie nowego klienta kosztuje nawet do
    kilkuset zł, więc Inteligo uznał, że 50 zł to i tak niewiele. Noi poza tym
    jest szansa (z perspektywy Inteligo), że część nowych klientów nie spełni
    warunku (utrzymanie 50 zł co najmniej przez miesiąc) i w związku z tym nie
    dostanie nagrody.

  • 66. Data: 2005-06-15 20:28:41
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Wed, 15 Jun 2005 22:14:04 +0200, "Paweł Nyczaj"
    <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl> wrote:

    >Cuż.

    Z reguły nie wytykam błędów, ale ten muszę. CÓŻ (że ze Szwecji :-))

    >przeciwnym razie płacisz karę np. 200 zł. Jeśli banki chcą się zabezpieczyć
    >przed wyrachowanymi klientami (nazwanych przez niekturych cwaniakami) to

    Właśnie. A jak w takim razie nazwiemy wyrachowane banki, które mają
    znacznie więcej na sumieniu, niż niejeden "cfaniak" ? :)

    G.

  • 67. Data: 2005-06-15 21:24:12
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 23:43:35 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński napisał(a):

    > No wlasnie. I dzieki takiemu zachowaniu traca wszyscy. Kredyty sa drogie -
    > bo duza czesc ludzi ich nie oddaje, wiec inni musza pokryc straty.

    Kredyty są drogie, bo bank nie chce ich udzielać. Woli kupować rozdawane na
    lewo i prawo przez nasz rząd obligacje, na których ma łatwy i pewny zarobek.
    Zaś z Kowalskiego zedrą, bo skoro się godzi nawet na tak złodziejskie
    warunki to czemu nie...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 68. Data: 2005-06-15 21:26:23
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 19:33:17 +0200, Gree napisał(a):

    > 1.5 PLN prowizji jest w przypadku wypłat poniżej 400 PLN. Wypłaty > 400
    > PLN są bezprowizyjne.

    > BOŚ jest IMHO ciekawą alternatywą, warto też pomyśleć nad Fortisem (8
    > PLN w sumie prowadzenie konta i opłata za kartę) - darmowe przelewy
    > przez Internet oraz bezprozizyjne wypłaty z wszystkich bankomatów w
    > Polsce i za granicą.

    Tylko że Fortis ma prehistoryczną obsługę internetową - ja straciłem
    cierpliwość i zlikwidowałem u nich konto, które można było obsługiwać tylko
    przez IE pod windowsami, w dodatku niewygodne jak cholera :)
    A brak prowizji odbijają sobie niestety kursami.

    Pozdrawiam,

  • 69. Data: 2005-06-15 21:57:37
    Od: Gree <g...@T...o2.pl>

    Dnia 2005-06-15 23:26, Jacek Osiecki napisał(a):

> [...]
    > tylko
    > przez IE pod windowsami, w dodatku niewygodne jak cholera :)
    > A brak prowizji odbijają sobie niestety kursami.

    Interfejs intuicyjny to może i nie jest, ale pod takim FF *podobno*
    działa poprawdnie. Problem jaki istnieje to obsługa systemu
    transakcyjnego spod Linuxa.

    Gree

  • 70. Data: 2005-06-15 22:58:42
    Od: "kuba" <k...@g...pl>

> [...]
    > Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    > "Poglądy polityczne mają takie znaczenie w sejmie jak upierzenie u krokodyla"

    Prawda! Ja nie twierdze, ze wszystko musi byc za darmo, ale nie dajmy sie doic
    bankom. Chce jak najwiecej za darmo, bo bank tez ode mnie chce za prowadzenia
    konta, za karta, za smsy, za dostep do netu, za przelewy, za nieuzywanie karty
    tez, nawet kaze sobie wplacac co miesiac jakiejs tam kwoty, a nam klientom nic
    nie wolno. Amra no kredyty drogie... minimalnie jaki moze da sie znalezc to 12%,
    a widziales gdzies lokaty w takiej wysokosci? Banki moga nas dupczyc, a my nie
    mozemy bankow dupczyc... ehhehehehe. Amra otworz bank i na haslo: "nie chce
    cwaniakowac za 50zl" bedziesz nam dawac kredyty w wysokosci 50ty na 3% rocznie,
    no bo chcesz nam dobrze zrobic.