  • 1. Data: 2004-11-07 14:17:04
    Temat: Promocja karty kredytowej CitiBank
    Od: "mirek" <mirrud@spam poczta.onet.pl>

    czy ktoś może wie o co chodzi?
    czy po roku można się wycofac bez dodatkowej opłaty?
    a może są jakieś haczyki?

  • 2. Data: 2004-11-07 14:54:07
    Temat: Re: Promocja karty kredytowej CitiBank
    Od: "Bogdan B." <b...@w...pl>

    mirek wrote:
    > czy ktoś może wie o co chodzi?
    > czy po roku można się wycofac bez dodatkowej opłaty?
    > a może są jakieś haczyki?

    Zapewne ten sam haczyk co zwykle w Citi. Oczywiście nie powiedzieli ci że
    pakiet bezpieczeństwa jest obowiązkowy i kosztuje 6,50 zł za każdy miesiąc,
    kiedy karta była użyta?

    Bogdan B.

  • 3. Data: 2004-11-07 17:05:20
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    mirek <mirrud@spam poczta.onet.pl> wrote:
    > czy ktoś może wie o co chodzi?
    > czy po roku można się wycofac bez dodatkowej opłaty?
    > a może są jakieś haczyki?

    6,5 zl za ubezpieczenie (chyba, ze nie wykonasz w miesiacu zadnej
    transkacji)
    karna oplata za spoznienie sie ze splata,
    jakies kosmiczne oprocentowanie (realna stopa podchodzaca po 50%)

    Z drugiej strony bardzo dobra jakos uslug ze strony bankow. Czyli - za
    jakosc sie placi ;)

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || finansowy wortal public relations:
    http://www.PRnews.pl Najświeższe informacje na temat banków i ich

  • 4. Data: 2004-11-08 09:05:41
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    napisał w wiadomości > 6,5 zl za ubezpieczenie (chyba, ze nie wykonasz w
    miesiacu zadnej
> [...]
    > jakies kosmiczne oprocentowanie (realna stopa podchodzaca po 50%)
    >
    > Z drugiej strony bardzo dobra jakos uslug ze strony bankow. Czyli - za

    co rozumiesz pod pojeciem jakosc obslugi ? Mam 2 KK i zadna mnie jeszcze nie
    zawiodla. W czym bylaby lepsza KK Citi ?

    D.

  • 5. Data: 2004-11-08 09:22:09
    Od: Tomasz Waszczyński <w...@w...org>

    Użytkownik "Dave" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > zawiodla. W czym bylaby lepsza KK Citi ?

    W tym właśnie _podobno_ tkwi różnica - jak już Cię jakaś karta zawiedzie, to
    rozwiązanie takiego problemu w Citi _podobno_ byłoby najlepsze/najprostsze
    itp. Aczkolwiek nie wiem, bo nie miałem dotychczas żadnych specjalnych
    problemów.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-11-08 09:22:13
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Dave <d...@o...pl> wrote:
    > co rozumiesz pod pojeciem jakosc obslugi ? Mam 2 KK i zadna mnie
    > jeszcze nie zawiodla. W czym bylaby lepsza KK Citi ?

    Mozliwocia negocjacji, zakresem uslug, kompetencja, obsluga przypadkow
    niestandardowych
    Co by zlego nie mowic o Citku to tu trzeba mu przyznac palme pierwszenstwa.
    (chociaz oczyiwscie wpadki zdarzaja sie, a ich akwizytorzy to oszusci)

  • 7. Data: 2004-11-08 09:37:33
    Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "mirek" <mirrud@spam poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > czy ktoś może wie o co chodzi?
    > czy po roku można się wycofac bez dodatkowej opłaty?
    > a może są jakieś haczyki?

    przy rozwiązanie umowy nie ma zadnych oplat, co więcej, mozna cos utargowac
    ;)

  • 8. Data: 2004-11-08 09:56:07
    Od: "Walter Lui" <w...@t...yahoo.com>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:cmndtm$i6v$1@news.onet.pl...

> [...]
    > Co by zlego nie mowic o Citku to tu trzeba mu przyznac palme
    > pierwszenstwa. (chociaz oczyiwscie wpadki zdarzaja sie, a ich akwizytorzy

    Wiesz co mam u nich konto tzw. Gold od maja 2001 roku. Ciagne to tylko
    dlatego, ze kompletnie nic nie place tak za utrzymanie konta jak i za zlota
    karte. Ale poziom uslug jest po prostu zenujacy. Ja praktycznie 3/4 w roku
    mieszkam w USA. I jesli chodzi o karte kredytowa Citi (Visa) to moge napisac
    tylko tyle, ze jest srednio. Citibank w Polsce ma to do siebie, ze uwielbia
    robic konserwacje systemu w nocy. I albo ja mialem pecha albo jakas magia
    ale jak pamietam to najmarniej siedem razy w ciagu tych 3 lat w USA okolo
    godziny 20-tej ( w Polsce 2 w nocy) moja karta nie miala weryfikacji,
    chociaz bylo na niej bagatela jakies 40 tys PLN. A powod byl jak wyzej. Bo
    dzwonilem zaraz do nich i coz...bezradnosc, totalna bezradnosc. Prosze
    czekac do 6-tej rano radzono za kazdym razem....az system bedzie
    odblokowany. No zenada !
    Poza tymi kilkoma wpadkami nie mialem wiekszych zastrzezen. Pomijam kwestie
    oprocentowania na tej karcie, cos chyba z 40% bo ten bank nie zarobil u mnie
    na tym ani zlotowki i to oprocentowanie jest dla mnie malo istotne. Druga
    sprawa jest tragiczny wrecz system on-line internetowy. Zamowilem wyciagi
    elektroniczne, bo w kraju malo bywam. I co sie okazuje. Sporadycznie tylko
    udaje sie je zobaczyc. Nieodzownym elementem stal sie komunikat, ze
    przepraszamy ale w tej chwili itd, itd. Na moje pisma ta sama odpowiedz, ze
    moze Panska przegladarka, a moze Adobe do PDF itp bzdety. Nie zlicze tez na
    palcach ile to razy mialem podobne komunikaty o niemocy chcac zrobic przelew
    na inny rachunek badz tez zobaczyc tylko szczegoly transakcji. Ten serwis po
    prostu wola o pomste do nieba i chyba czesciej nie dziala niz probuje
    dzialac.. No ale coz, darowanemu koniowi nie zaglada sie w ...wiec nie
    placze nad tym i traktuje to konto jako ktores tam kolo u wozu. A
    zapomnialem o bezpieczenstwie konta on-line. To juz wogole ponizej chyba
    pewnych standardow. Praktycznie wystarczy znac numer karty i haslo do konta
    i hulaj dusza. Ma sie rozumiec, o ile nie wyskoczy ten wspomniany wyzej
    komunikat..... Jesli mialbym obiektywnie oceniac. To nie polecam.

  • 9. Data: 2004-11-08 10:17:04
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Walter Lui <w...@t...yahoo.com> wrote:
    > dusza. Ma sie rozumiec, o ile nie wyskoczy ten wspomniany wyzej
    > komunikat..... Jesli mialbym obiektywnie oceniac. To nie polecam.

    Ja pisalem tylko o obsludze kart kredytowych wzgledem rodzimej konkurencji.
    Samo konto uwazam za mniej niz srednie, bankowosc internetowa - zenada jak
    dla mnie.
    I pisze o obsludze w Polsce - po prostu chwale ich za elastycznosc.
    Reszta - jest do poprawienia.

  • 10. Data: 2004-11-08 12:59:52
    Od: "mm" <j...@c...barg.sv>

    Walter Lui wrote:

    > Wiesz co mam u nich konto tzw. Gold od maja 2001 roku. Ciagne to tylko
    > dlatego, ze kompletnie nic nie place tak za utrzymanie konta jak i za zlota
    > karte. Ale poziom uslug jest po prostu zenujacy.

    Potwierdzam. Od ok. 3 lat citi jest na równi pochyłej :) A ta darmowość konta gold
    tez jest złudna - gdzie indziej mozna dostac lepsze warunki (mimo ze sie płaci) i
    wyjdzie korzystniej....

    --
    Witek