  • 1. Data: 2003-01-05 01:01:36
    Temat: Programik do obsługi kont mBank
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    Jak wspomniałem kilka dni temu na forum mBanku, mam zamiar napisać, głównie
    na swoje potrzeby program obsługujący konta mBank. Posiedziałem teraz 3
    godzinki i wytrugałem program - szkielet, który powoli będzie rozszerzany o
    nowe opcje. Aktualnie funkcjonuje jedynie logowanie (SSL), wyświetlanie
    aktywnych kont oraz kwot na nich zgromadzonych. Proszę Waw grupowicze o
    opinię czy przyda Wam taka aplikacja czy macie uwagi, porady.

    Pozwolę sobie przytoczyć tematy, o których pisałem na forum :

    cyt :
    "Program ma w zamierzeniu realizowac nastepujace zagadnienia
    1) monitorowac stan konta
    2) monitorowac i wyswietlac nowe przelewy
    3) monitowac o przelewy do ZUS pytając o kwotę
    4) przechowywac hasła jednorazowe i w razie potrzeby wykorzystywac do
    jednorazowych przelewów
    5) program działa w trayu
    6) program używa bezpiecznych połączeń (SSL)
    7) inne opcje w zaleznosci od potrzeb słuchaczy forum news.banki "

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 2. Data: 2003-01-05 01:02:42
    Temat: Re: Programik do obsługi kont mBank
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    No tak, adres...

    http://radek.storm.com.pl/mInstall.EXE

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 3. Data: 2003-01-05 01:16:41
    Od: "Maciej \"AbrahaM\" Piotrowski" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>
    napisał w wiadomości news:av7vvi$2a8$1@news.tpi.pl

    > Jak wspomniałem kilka dni temu na forum mBanku, mam zamiar napisać,
    > głównie na swoje potrzeby program obsługujący konta mBank.

    [ciach]
    Pomysl wart uwagi, ale obawiam sie ze jezeli nie udostepnisz jego kodu
    zrodlowego to zainteresowanie nim bedzie nikle, gdyz nie sadze by ktos
    pozwolil programowi ktory jest niesprawdzalny na dostep do swojego
    konta przy takim poziomie jego uprawnien. Kwestia praw autorskich itd.
    to inna sprawa, sugerowalbym zapoznanie sie z istniejacymi typami
    licencji ktore mozna w stosunku do niego zastosowac. Ale ten watek
    juz nadaje sie na inna grupe.

    > Proszę Waw grupowicze o opinię czy przyda Wam
    > taka aplikacja czy macie uwagi, porady.
    Przyda, uwaga jak wyzej. Mile widziane byloby wsparcie
    takze dla MultiBanku.

  • 4. Data: 2003-01-05 01:24:34
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 5 Jan 2003 02:01:36 +0100, w <av7vvi$2a8$1@news.tpi.pl>,
    "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl> napisał(-a):

    > aktywnych kont oraz kwot na nich zgromadzonych. Proszę Waw grupowicze o
    > opinię czy przyda Wam taka aplikacja czy macie uwagi, porady.

    _Bardzo_ by się przydał, gdyby produkował historię kont w
    akceptowalnych formach (czyli _pełne_ informacje).

    Fajnie by też było, gdyby informował popupami o
    przychodzących/wychodzących przelewach :).

  • 5. Data: 2003-01-05 01:28:10
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    "Maciej "AbrahaM" Piotrowski" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > zrodlowego to zainteresowanie nim bedzie nikle, gdyz nie sadze by ktos
    > pozwolil programowi ktory jest niesprawdzalny

    hmm, masz rację, jednak instalując ten program nie pomyślałeś że mógł
    zainstalować trojana czy keyboard hooka, zagrożenie imho jest takie jak samo
    używanie aplikacji, kwestia tylko czy ludzie są w stanie /chcą zweryfikować
    dobre intencje autora ...

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 6. Data: 2003-01-05 01:29:48
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 5 Jan 2003 02:01:36 +0100, w <av7vvi$2a8$1@news.tpi.pl>,
    "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl> napisał(-a):

    > czy macie uwagi, porady.

    Wpisuję ident i hasło (ps. pytanie się o hasło bez gwiazdek??),
    program chyba loguje się, ponieważ pokazuje się imię i nazwisko, po
    czym pokazuje się "nieznany błąd".

  • 7. Data: 2003-01-05 01:36:57
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    "Radosław Popławski" <r...@a...net.pl> wrote in message
> [...]

    >_Bardzo_ by się przydał, gdyby produkował historię kont w
    >akceptowalnych formach (czyli _pełne_ informacje).

    Da się zrobić ...

    >Fajnie by też było, gdyby informował popupami o
    >przychodzących/wychodzących przelewach :).

    Kliknij w opcjach na "dymki", jeśli masz Win2000/XP to zobaczysz efekt jaki
    wywoła nadchodzący przelew.

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 8. Data: 2003-01-05 01:41:01
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sun, 5 Jan 2003 02:36:57 +0100, w <av821s$9e1$1@news.tpi.pl>,

    > Kliknij w opcjach na "dymki", je?li masz Win2000/XP to zobaczysz efekt jaki
    > wywoła nadchodz?cy przelew.

    No, niestety, mam NT... zresztą i tak na razie nie działa mi.

  • 9. Data: 2003-01-05 01:42:01
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl>

    Sun, 5 Jan 2003 02:01:36 +0100, w <av7vvi$2a8$1@news.tpi.pl>,
    "Radoslaw Krzyzan" <r...@D...NOT.SPAM.storm.com.pl> napisał(-a):

    > czy macie uwagi, porady.

    >ps. pytanie się o hasło bez gwiazdek??

    tymaczasowo, oczywiście docelowo tak nie będzie

    >program chyba loguje się, ponieważ pokazuje się imię i nazwisko, po
    >czym pokazuje się "nieznany błąd".

    hmm, do zweryfikowania ..

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 10. Data: 2003-01-05 01:48:17
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]
    > aktywnych kont oraz kwot na nich zgromadzonych. Proszę Waw grupowicze o
    > opinię czy przyda Wam taka aplikacja czy macie uwagi, porady.

    Witam!
    Program to fajna idea - już mam 120 pomysłów jak go wykorzystać, ale...
    szczerze mówiąc, obawiam się zastosować go do mojego konta. Z jakimi
    sewerami się łączy, jakie informacje wysyła i co robi oprócz tego co widzi
    uzytkownik - to wie tylko Autor.

    Pozdrawiam,
    BaLab