  • 11. Data: 2004-01-31 17:57:16
    Temat: Re: Prawdziwy grzech mbanku
    Od: kuba <s...@k...onet.pl>

    Pieknego dnia 31 sty 2004,Tomasz Waszczynski napisal(a) taki ciekawy
    tekst-wart przeczytania :

    > Zamiast psioczyć - zainwestuj w fundusze. Za darmo, a zysk może
    > być znacznie większy (za ostatni rok - ponoć słaby ;] - można było
    > i 50% zarobić)

    W fundusze to ja sie bawilem z 10 lat temu i kokosow sie nie dorobilem.
    Myslisz ze po tej kampanii zeszlorocznych zyskow 50 % na funduszach to
    ilu jeleni sie naciagnie w tym roku na taki zysk.A 90 % z nich zmoczy
    dupy jak zloto.
    Swoje oszczednosci lokuje bezpiecznie a na stracenie mam tylko 20 %
    A jak mam je tracic to juz wole na gieldzie.
    --
    Ab gb zavr ebmcenpbjnyrf :)
    Znfm h zavr cvjb !!

  • 12. Data: 2004-01-31 21:59:00
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On 31 Jan 2004 16:24:14 +0100, k...@p...onet.pl wrote:

    >grupy bankow-klamczuszkow. To tak samo jak w Lukasie - "tak powinno byc w
    >kazdym banku". Bylem pare razy u nich w oddziale i za kazdym razem szlag mnie
    >trafial i wychodzilem ugotowany. M.in. dlatego, ze musialem czekac na obsluge
    >w kolejce ponad 30 minut.

    Ja ostatnio czekalem 50 minut. Ale po raz ostatni - zamykalem konto.
    Choc przyznam, ze jak korzystalem z konta, to nie mialem po co chodzic
    do oddzialu. Wszystko net, karta poczta, czasem tylko potwierdzenie
    operacji. Ale to chyba tez mozna zamowic telefonicznie. Natomiast
    ciekawe bywa postanie w kolejce i posluchanie ludzi, ktorzy przychodza
    cos zalatwic do oddzialu. Po kazdej takiej wizycie wielce podziwiam
    dziewczyny tam pracujace. Powinny zarabiac z 10 razy tyle co maja.

    PG

  • 13. Data: 2004-01-31 23:39:45
    Od: "krab" <_...@k...pl>

    Użytkownik "devnull" <d...@n...net> napisał w wiadomości
    > Kto jeszcze pamieta spotkania w pubach jakie organizowal mBank?
    > A pozniej spotkanie w pubie, na ktore mogl przybyc kazdy kto tylko
    informacje o
    > tym przeczytal na p.b.b. Wszystko oczywiscie na koszt mBank, piwo, inne
    trunki
    > i przekaski.

    no to mamy prawdziwy powód i powoda ! podwyzki mbankowej
    piwo, trunki wszelkie, pozniej pub a poznie pub i spotkania w pubach, a
    ostatnio jakies spotkania niby literackie oglaszaja - a tak serio to przy
    literatkach :-)) hi hi straszne pijusy te weterynarze
    kiedys nawet dane nam bylo poczytac, jak to jechaly ONE po pijoku bez
    city_lodz, oczywizda na koszt przyszlych platnosci za przelewy
    devnull ! tys winien wsztkich smutkow na pbb, bos jezor do onego piwa
    przylozyl !
    :----)

  • 14. Data: 2004-02-01 00:35:55
    Od: devnull <d...@n...net>

> [...]
    >city_lodz, oczywizda na koszt przyszlych platnosci za przelewy
    >devnull ! tys winien wsztkich smutkow na pbb, bos jezor do onego piwa

    Ja jezora nie przylozylem, ale cos mi sie zdaje, ze niejaki krab to maczal go w
    tym piwsku. :P