eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPrasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu › Re: Prasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu
  • Data: 2007-09-11 06:16:22
    Temat: Re: Prasówka: klientowi nie spodobało się kupowanie walut do spłaty kredytu
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    MK pisze:
    > "gg" <g...@m...com> wrote in message

    > Wez kredyt w NBP to bedziesz splacal po kurcie NBP :). Kurs NBP jest
    > wyliczny na podstawie srednich. Chcialbys zeby ktos ustalal po jakiej
    > cenie masz sprzedawac towary ktore produkujesz? I dlaczego taki kurs
    > mialby byc stosowany tylko przy splatach kredytow?
    > Wiesz o tym, ze gdyby wszystki banki stosowaly kurs NBP to nie byloby go
    > na podstawie czego ustalic?

    Tabela kursow moze byc dowolna. Ale udzielajac kredytu MUSZE miec
    mozliwosc jego splaty w walucie inaczej tabela kursow mojego banku
    zawsze mnie okradnie bo dziwnie niekorzysta jest.

    IMHO klienci zostali oszukani bo spread osiaga gigantyczne rozmiary i z
    roku na rok gdy marze spadly robi sie wiekszy. Zeby przedziwdzialac
    oszustwom bankow musi byc mozliwosc przyniesienia CHF i takiej splaty