    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Pożegnanie z ideą.
    Date: Wed, 20 Oct 2021 21:38:16 +0200

    On Wed, 20 Oct 2021 03:40:52 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:

    >Hmmm, no to albo bardzo długo szło albo lecą sobie w kulki - jak bank wypowiada, to
    z 2-miesięcznym terminem, więc na piśmie powinna być choć data najpóźniej z końca
    sierpnia.
    Wydruk datowany na 31.08. Jak dodamy "ich 5 dni" to tak wychodzi jak
    podali. Ale doręczone miesiąc później niż im się wydaje. :)

    >Jak masz chwilę to walnij im reklamację, zobaczymy, jaką głupotę odpiszą (bo to
    rzeczywiście kopanie trupa).
    Nie chce mi się ich kopać. Postarzałem się.

    par 16. ust. 1 lit. i). Oto treść https://ibb.co/Bfrh8qm

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?