  • Data: 2010-02-19 10:09:16
    Temat: Re: Pozamykają nam konta?
    Od: Robert Kois <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 19 Feb 2010 10:47:07 +0100, Andrzej Kłos napisał(a):

    > nie, to nie jest bzdura, a przynajmniej nie jest bzdurą takie obejście
    > prawa w UE - patrz zakwalifikowanie marchewki jako ... owocu. Tu chodzi
    > o kasę, "na ryby" jest dodatkowa kasa większa, niż na mięczaki. Przy
    > odpowiednio dużym lobby ślimakowym takie nagięcie ("zmiana") prawa jest
    > wykonalne w ustroju, który jest sterowany odgórnie za pomocą "dotacji"
    > (hm..., chyba taki ustrój już mieliśmy?).

    Ale ja proszę o źródło. Bo w tym roku ślimak pojawił się na początku lutego
    w "Dzienniku Bałtyckim" potem była chwila przerwy i się PAP obudził. Nikt
    nie podaje źródła. Pierwsze wystąpienie które znalazłem to 2006 rok, ale
    też bez podania źródła.
    http://www.piotrowski.org.pl/serwis/konkursy_get.php

    A odnosnie marchewki to nie została zakwalifikowana jako owoc tylko w
    dyrektywie ustalającej parametry produkcji dżemów na jej (i telko jej
    potrzeby) jest trakowana jako owoc (Portugalczycy mają dżemy z marchewki,
    brrr). W pozostałych przypadkach jest jak najbardziej warzywem.

    --
    Kojer