  • 1. Data: 2008-12-19 17:05:32
    Temat: Powiadomienia sms
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Czy jest jakiś bank, który na bieżąco wysyła powiadomienia sms o
    operacjach na koncie/kartach ?

    Oczywiście w sensownej cenie i o sensownej częstotliwości (a więc jeden
    zbiorczy sms o 8 rano, w którym dostajemy podsumowanie dnia wczorajszego
    odpada).

    --
    Mithos

  • 2. Data: 2008-12-19 17:26:56
    Temat: Re: Powiadomienia sms
    Od: "tompod@" <t...@g...com>

    mBank.
    Możliwośc pełnej konfiguracji:
    - operacja na kartach (osobno debetowe osobno kredytowe)
    - limity od których mają być wysyłane smsy
    - różne zdarzenia (uznanie, obciążenie, blokada itp) - pełna
    konfiguracja
    - godziny wysyłania smsów
    - smsy płatne 20gr za sztukę, płacone zbiorczo raz na miesiąc

    Inteligo też ma smsy ale o ile wiem, nie są one 'konfigurowalne'

    Mam nadzieję, że Alior wprowadzi też jakieś sensowne powiadomienia o
    zmianach sald na rachunkach ROR i kart.

  • 3. Data: 2008-12-19 17:31:28
    Od: "olo" <v...@v...vv>

    > Czy jest jakiś bank, który na bieżąco wysyła powiadomienia sms o
    > operacjach na koncie/kartach ?

    ING direct info sms o wplatach/wyplatach z rachunku
    bez oplat

  • 4. Data: 2008-12-19 19:31:50
    Od: "Damian" <x...@o...pl>

    > Czy jest jakiś bank, który na bieżąco wysyła powiadomienia sms o
    > operacjach na koncie/kartach ?

    lukas

  • 5. Data: 2008-12-19 19:50:22
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message news:gigk8u$n2q$1@news.onet.pl...
> [...]
    >
    > Oczywiście w sensownej cenie i o sensownej częstotliwości (a więc jeden
    > zbiorczy sms o 8 rano, w którym dostajemy podsumowanie dnia wczorajszego

    Citi ("CitiAlerts").
    k.

  • 6. Data: 2008-12-19 21:41:12
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Fri, 19 Dec 2008 18:05:32 +0100, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    >Oczywiście w sensownej cenie i o sensownej częstotliwości (a więc jeden
    >zbiorczy sms o 8 rano, w którym dostajemy podsumowanie dnia wczorajszego
    >odpada).

    Usmiejesz się - spółdzielcze to robią...
    --
    _______/ /_ GG: 3524356

  • 7. Data: 2008-12-19 22:22:22
    Od: " 666" <u...@w...eu>