  • Data: 2005-01-08 12:40:45
    Temat: Re: Potwierdzenie przelewu
    Od: BWWald <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Roderic napisał(a):

    > Pisząc "wzorując się na mbanku" miałem na myśli umieszczenie
    > wszystkich pól jakie są na potwierdzeniu z mB - tytuł przelewu, numery
    > kont, daty, kwoty, nadawca, odbiorca itd. Natomiast dane byłyby jak
    > najbardziej prawdziwe - nie chodzi mi o popełnienie fałszerstwa, tylko o
    > uniknięcie konieczności wędrówek do oddziału Lukasa za każdym razem gdy
    > potrzebuję papierowego potwierdzenia.

    A jaki napisałbyś numer referencyjny operacji do jednoznacznej jej
    identyfikacji, jeśli wzorujesz się na danych zawartych na mbankowych
    potwierdzeniach-duplikatach? Oczywiście poprzednio z "przestępstwem"
    przesadziłem, lecz nadal uważam, że nie byłoby to _ważne_ potwierdzenie.

    > (Ciekaw jestem kiedy Lukas wreszcie wprowadzi tę jakże zaawansowaną
    > usługę i czy dotąd nie wprowadził jej ze względu na skomplikowanie
    > techiczne, czy z jakichś innych powodów).

    Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi pewnie o pieniądze. Po co Lukas
    ma płacić za zmiany w systemie, skoro ma w miarę tanie dla klienta
    wyciągi papierowe? Te płatne wyciągi są opłacalne dla samego banku, więc
    nie widzi interesu, aby pozbywać się dodatkowego dochodu.

    Waldek