  • 1. Data: 2003-04-14 17:55:29
    Temat: Potwierdzenia - czy jest takie konto?
    Od: d...@a...pl

    Ktory bank oferuje mozliwosc otrzymania w oddziale (chodzi mi wylacznie o
    marmurki) stemplowanego potwierdzenia operacji wykonanej za pomoca internetu
    lub telefonu (oprocz Multibanku i Lukasa)?

    Dzieki za info.

  • 2. Data: 2003-04-14 18:17:03
    Temat: Re: Potwierdzenia - czy jest takie konto?
    Od: "Darek" <daru22@[spam]poczta.onet.pl>

    Użytkownik <d...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > marmurki) stemplowanego potwierdzenia operacji wykonanej za pomoca
    internetu
    > lub telefonu (oprocz Multibanku i Lukasa)?

    Witam,
    pewnie wiekszosc, bo co to za problem sprawdzic historie konta i walnac
    stempel

    ps.ja czesto to praktykuje w BZWBK, a brat w BSK

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2003-04-14 18:54:28
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

> [...]
    > marmurki) stemplowanego potwierdzenia operacji wykonanej za pomoca
    internetu
    > lub telefonu (oprocz Multibanku i Lukasa)?

    Citi - drukuja na miejscu + pieczatki i podpisy.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2003-04-14 22:26:33
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Apr 2003 19:55:29 +0200,
    osoba podpisana: d...@a...pl <d...@a...pl>
    napisała:
    > Ktory bank oferuje mozliwosc otrzymania w oddziale (chodzi mi wylacznie o
    > marmurki) stemplowanego potwierdzenia operacji wykonanej za pomoca internetu
    > lub telefonu (oprocz Multibanku i Lukasa)?

    KB (nie wiem, nie próbowałem)

    KJ

    --
    A lady is one who never shows her underwear unintentionally.
    -- Lillian Day

  • 5. Data: 2003-04-15 16:29:03
    Od: "gbieszcz" <g...@N...gazeta.pl>

    > KB (nie wiem, nie próbowałem)

    KB na pewno nie - kiedys sie pytalem i okazuje sie ze w oddziale pani moze ci
    tylko wydrukowac potwierdzenie na zwyklej kartce A4, ale pieczatki czy
    podpisu nie moze juz tam umiescic. ING BSK drukuje potwierdzenia na papierze
    firmowym, ale rowniez bez pieczatki. BPH PBK w ogole nie przewiduje czegos
    takiego - spiewka jak w Inteligo - dokument elektroniczny, nie wymaga
    pieczatki ani podpisu (BTW, ciekawe w jakiej postaci BPH sporzadza te
    dukumenty elektroniczne - co z wymogiem "nalezytego zabezpieczenia"; w
    Inteligo jest to chociaz szyfrowany PDF...). Za to Millennium oferuje
    potwiedzenia z pieczatka, ale za 6zl sztuka. Co do reszty - nie wiem.