  • Data: 2009-11-29 18:58:18
    Temat: Re: Poszukuje pilnie pracownika do obsługi e-mail
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert Kois" <k...@h...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:1...@k...kojer...

    > Dla adresata jeszcze mniej. I wiesz, że to co robisz może być potraktowane
    > jako wykroczenie/przestępstwo w niektórych krajach (nie wiem jak aktualnie
    > u nas).

    No cóż... nie ukrywam, że niespecjalnie się przejmuję, iż ktoś potraktuje to
    jako przestępstwo, jakoś tam się z tym pogodzę i ewentualnie dorzucę jeszcze
    z gigabajta... ;-)

    > I teraz mi pokaż, gdzie sens w zapychaniu jakiejkolwiek skrzynki skoro nie
    > masz pewności, ze adres nie jest podstawiony?

    Nadawca we Wrocławiu, tekst sprawiający wrażenie redagowanego ręcznie a nie
    jakimś automatem (częściowo są obecne polskie znaki a częściowo nie).
    Uznałem to za wystarczające poszlaki, iż to naprawdę jakiś realny ciołek.
    Bardzo rzadko cokolwiek jest pewne na 100%. Naturalnie zawsze do wyboru jest
    alternatywa polegająca na olewaniu wszystkiego i nic-nie-robieniu. Wtedy być
    może jest mniejsze ryzyko zostania idiotą. :D