  • 1. Data: 2008-03-18 09:19:54
    Temat: Poszukuję osoby z kontem w niemieckim banku - potrzebne 4 euro :)
    Od: i...@g...com

    Witam,
    Czy ktoś z Państwa wie w jaki sposób mogę wpłacić 4 euro na niemiecki
    rachunek bankowy? Oczywiście zależy mi na jak najmniejszej prowizji.
    Muszę zapłacić za domenę internetową która wylicytowałem za wyżej
    wspomniana kwotę i niestety przelew z mBanku kosztuje 25 zł. a z
    Inteligo nie można dokonywać przelewów zagranicznych.

    Ewentualnie może ktoś z Państwa posiada konto w niemieckim banku i
    mógłby wykonać taki przelew za mnie? Oczywiście wcześniej wpłacę 4
    euro + prowizja za przelew + nagroda :) na polskie konto bankowe lub
    paypal.

    Z góry bardzo dziękuje za pomoc.

  • 2. Data: 2008-03-18 15:31:42
    Od: Pete <n...@n...com>

    i...@g...com pisze:
> [...]
    > mógłby wykonać taki przelew za mnie? Oczywiście wcześniej wpłacę 4
    > euro + prowizja za przelew + nagroda :) na polskie konto bankowe lub

    CitiOne Direct - przelewy zagramaniczne za darmo

    --
    Pete

  • 3. Data: 2008-03-18 19:47:33
    Od: Marek G <m...@g...pl>

    Tue, 18 Mar 2008 02:19:54 -0700 (PDT), i...@g...com
    pisal(a):

> [...]
    >mógłby wykonać taki przelew za mnie? Oczywiście wcześniej wpłacę 4
    >euro + prowizja za przelew + nagroda :) na polskie konto bankowe lub

    Czesc,

    Skontaktuj sie na priva (usun co trzeba z adresu), podaj dane do
    przelewu - komu, konto, blz i za co. Mam takie konto.

    --
    Pozdrawiam - Marek

  • 4. Data: 2008-03-18 20:05:50
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 18 Mar 2008 02:19:54 -0700 (PDT), i...@g...com
    napisał(a):

> [...]
    > wspomniana kwotę i niestety przelew z mBanku kosztuje 25 zł. a z
    > Inteligo nie można dokonywać przelewów zagranicznych.

    Ciekawe, że nie ma możliwości zapłacenia kartą.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net

  • 5. Data: 2008-03-18 22:22:58
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    bzwbk 9,50- zł
    Inteligo chyba od niedawna łyka zagramaniczne tez.
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2008-03-18 22:33:29
    Od: i...@g...com

    On 18 Mar, 23:22, " 666" <u...@w...eu> wrote:

    > Inteligo chyba od niedawna łyka zagramaniczne tez.

    Dzwoniłem dzisiaj na Infolinie Inteligo i dowiedziałem się że nie ma
    możliwości wykonania przelewu zagranicznego.

  • 7. Data: 2008-03-20 01:57:51
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Dziwne, miałem omamy że Transakcje -> Dewizowe polecenie wyplaty -> Nowe dewizowe
    polecenie wyplaty.
    JaC

    -----

  • 8. Data: 2008-03-20 09:22:30
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik " 666" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Dziwne, miałem omamy że Transakcje -> Dewizowe polecenie wyplaty -> Nowe
    > dewizowe polecenie wyplaty.

    Nie ma czegoś takiego w Inteligo.
    Miałeś omamy albo iPKO
    ;-)