eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiPosrednictwo finansowe w Internecie › Re: Posrednictwo finansowe w Internecie
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news2.icm.edu.pl!news.man.poznan.pl!opal.icpnet.pl!topa
    z.icpnet.pl!not-for-mail
    From: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Posrednictwo finansowe w Internecie
    Date: Thu, 25 Mar 2004 14:14:26 +0100
    Organization: An ICP news server
    Lines: 24
    Message-ID: <c3ulsd$bcg$1@topaz.icpnet.pl>
    References: <c3mhvu$8di$1@atlantis.news.tpi.pl> <c3mibk$ht8$1@news.onet.pl>
    <c3skq1$qq0$1@nemesis.news.tpi.pl> <c3ugjs$km7$1@news.onet.pl>
    <c3uhll$48r$1@topaz.icpnet.pl> <c3uhtl$kpq$1@news.onet.pl>
    <c3uiac$aq1$1@topaz.icpnet.pl> <c3ujih$dvr$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: c45-227.icpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: topaz.icpnet.pl 1080220369 11664 62.21.45.227 (25 Mar 2004 13:12:49 GMT)
    X-Complaints-To: c...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 25 Mar 2004 13:12:49 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; en-US; rv:1.6) Gecko/20040113
    X-Accept-Language: pl, en-us, en
    In-Reply-To: <c3ujih$dvr$1@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:291850
    [ ukryj nagłówki ]

    Glenn wrote:
    > A tu juz nie. Doradca (człowiek) dostaje taką samą prowizję. Ekspander
    > (firma) oczywiście dostaje różne prowizje (wieksze od jednych banków,
    > mniejsze od innych). Co zatem robi pracownik Ekspandera? Sprzedaje ten
    > kredyt, który jest opłacalny dla Ekspandera. Co mu to daje? Prowizja dla
    > człowieka ta sama, a i szef jest zadowolony (pracownik sprzedał kredyt
    > najbardziej opłacalny dla firmy). Kto potencjalnie traci? Klient - któremu
    > proponowany jest kredyt najbardziej opłacalny dla Ekspandera.

    Teoretycznie mogłabym się z Tobą zgodzić.
    Niemniej jednak informacje, które uzyskałam, zaprzeczają takim wnioskom
    w całej rozciągłości.
    Pracownik Expandera nie wie, jakie stawki otrzymuje firma - nie wie
    zatem, jak zadowolić swego pracodawcę (w kwestiach prowizji).
    Pracodawca nie skłania W ŻADEN SPOSÓB pracownika do jakiegokolwiek
    wyróżniania wybranych banków (domyślnie tych, które lepiej płacą), a do
    obiektywnego podejścia motywuje pracowika jednakowymi stawkami -
    niezaleznie od banku.
    I to moim zdaniem jest jedynie słuszne podejście. Firma, która chce
    osiągnąc sukces rynkowy w tej branży, nie może ryzykować posądzenia o
    nieobiektywizm swoich pracowników - doradćów klienta.

    --
    luzyta

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1