  • Data: 2004-03-26 10:05:36
    Temat: Re: Portal edukacyjny NBP ...
    Od: "Piotr Sieniawski" <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    plusz wrote:

    > tia... tyle, że jak zysku do budżetu będzie mniej, to trzeba zapłacić
    > więcej podatków aby lukę uzupełnić
    Wolalbym, zebys dzis nie wydawal pieniedzy na internet, tylko kupil ode mnie
    paczke zapalek. Bede mial mniejszy deficyt.

    > poza tym w jaki to sposób NBP wypracowywałby zysk netto gdyby nie
    > Państwo i odpowiednie przepisy ?
    Najwiecej to na dzialalnosci NBP zyskuje wlasnie RP (i nie chodzi tu o
    podatki).

    > no tak - ale czy to rzeczywiście jest warte 3 mln zł i utrzymanie
    > etatów przez kolejne lata ?
    > nie sądzę
    Ile twoim zdaniem powinno takie cos kosztowac ?
    I co twoim zdaniem jest w kosztach tego przedsiewziecia ?