  • Data: 2004-01-16 19:22:24
    Temat: Re: Pomoge w platnosciach Paypal
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski) szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Piotr Hołda (usuń z adresu co niepotrzebne) napisał:

    > Import usług, powiadasz? Czyli, jak coś sprzedam na niemieckim ebay-u i
    > zapłacę prowizję, to od tej prowizji powinienem w Polsce zapłacić VAT?

    Import jest wtedy jak usługa jest wykonywana przez podmiot zagraniczny w
    Polsce. Jak cała transakcja odbywa się za granicą to importu nie ma. Ale
    jak ja, będąc w Polsce zamawiam coś u kontrahenta zagranicznego i on
    przyjeżdża do Polski i świadczy mi tę usługę to wtedy jest to import
    usług (bo przedawca korzysta wtedy najczęściej z preferencyjnej stawki
    eksportowej - 0%).

    pozdrawiam

    Tomek