  • 1. Data: 2011-06-15 09:04:11
    Temat: Polgroszowcy
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    i jak teraz wyliczacie optymalna kwote lokaty np. w OpenOnline
    skoro nie jest (jeszcze) znane ostateczne oprocentowanie
    optymalizacja w przedziale np. 5,31 <-> 5,39 ? :D

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-06-15 09:09:02
    Temat: Re: Polgroszowcy
    Od: " " <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Waldek <n...@n...net> napisał(a):

    > i jak teraz wyliczacie optymalna kwote lokaty np. w OpenOnline
    > skoro nie jest (jeszcze) znane ostateczne oprocentowanie
    > optymalizacja w przedziale np. 5,31 <-> 5,39 ? :D

    Przy limicie 7 lokat to chyba nie jest tak istotne... Musisz celować :)

  • 3. Data: 2011-06-15 09:18:53
    Od: MrMrooz <z...@g...pl>

    On Jun 15, 11:04 am, "Waldek" <n...@n...net> wrote:
    > i jak teraz wyliczacie optymalna kwote lokaty np. w OpenOnline
    > skoro nie jest (jeszcze) znane ostateczne oprocentowanie
    > optymalizacja w przedziale np. 5,31 <-> 5,39  ?  :D
    >
    > Pozdrawiam

    coż, są dwie opcje - wyliczyc dla każdego oprocentowania kwotę
    optymalną i założyć po 1 - 2 lokaty na tą kwotę, druga to wpłacić na
    jedną lokatę poanad 5tys - wtedy optymalizacja przestaje mieć
    znaczenie :-)

    Dla wyższych oprocentowań, kwota 500 zł wydaje się być OK -
    przynajmniej dla 5,47 - 5,55.

    Zastanawia mnie tak mały odzew - czyżby GO in rewolwery + na wyścigi
    ściągneły wszystko? Czy też może każdy czeka na ostatnie dni, żeby
    zobaczyć jak wysokie będzie oprocentowanie?

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 4. Data: 2011-06-15 09:26:37
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik <k...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Przy limicie 7 lokat to chyba nie jest tak istotne... Musisz celować :)

    Celowac powiadasz ? :D
    No to "na przymkniete oko" dla minimalnej inwestycji
    w tym przedziale odsetkowym wychodzi mi kwota ok. ~516 ;)

  • 5. Data: 2011-06-15 09:39:51
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "MrMrooz" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    >Zastanawia mnie tak mały odzew - czyżby GO in rewolwery + na wyścigi
    >ściągneły wszystko? Czy też może każdy czeka na ostatnie dni, żeby
    >zobaczyć jak wysokie będzie oprocentowanie?

    No mnie np. koncza sie wiosenne w GOL-u
    wiec ew. z 14 dniowym "poslizgiem" moge sie zalapac
    chyba lepsiejsze to niz przedluzona lufa rewolweru ;)

  • 6. Data: 2011-06-15 09:46:34
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2011-06-15 11:04, Waldek pisze:
    > i jak teraz wyliczacie optymalna kwote lokaty np. w OpenOnline
    > skoro nie jest (jeszcze) znane ostateczne oprocentowanie
    > optymalizacja w przedziale np. 5,31 <-> 5,39 ? :D

    Ale zakładasz lokatę czy tylko składasz wniosek? Ja w getinonline
    złożyłem wnioski celując w oprocentowanie. Nie wcelowałem. Przelałem
    kwoty optymalne, inne niż w składanym wniosku, i odsetki naliczają od
    przelanej kwoty.

    pzdr
    Zyga

  • 7. Data: 2011-06-15 09:58:21
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Zyga" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Przelałem kwoty optymalne, inne niż w składanym wniosku, i odsetki naliczają
    > od przelanej kwoty.

    A to ciekawa informacja :)
    gdyz IMO przez domniemanie przelewana kwota
    powinna byc raczej zgodna ze zlozonym wnioskiem

  • 8. Data: 2011-06-15 15:23:28
    Od: n...@p...onet.pl

    Waldek wrote:

    > i jak teraz wyliczacie optymalna kwote lokaty np. w OpenOnline
    > skoro nie jest (jeszcze) znane ostateczne oprocentowanie
    > optymalizacja w przedziale np. 5,31 <-> 5,39 ? :D

    Patrzę w szklaną kulę z marketu i wtedy wiem,że nie trzeba liczyć tylko
    zakładać ;)