  • 1. Data: 2011-06-15 08:03:59
    Temat: Duży bank zamknie swoje placówki w Polsce?
    Od: piotr <...@...c>

    DnB Nord rozważa możliwość wycofania się z biznesu w Polsce, gdyż uważa,
    że ekspansja w naszym kraju nie mieści się w obecnej strategii banku -
    poinformował Bloomberg, powołując się na komunikat DnB Nord.

    "DnB Nord przeanalizuje różne dostępne alternatywy, z których jedną
    możliwą jest sprzedaż swoich operacji w Polsce" - napisano w komunikacie.

  • 2. Data: 2011-06-15 11:07:00
    Temat: Re: Duży bank zamknie swoje placówki w Polsce?
    Od: Rafal Bujnowski <r...@b...net>

    A *piotr* na to:

> [...]
    >
    > "DnB Nord przeanalizuje różne dostępne alternatywy, z których jedną
    > możliwą jest sprzedaż swoich operacji w Polsce" - napisano w komunikacie.

    Podziel się jakimś linkiem. Ciekawe co kombinują. Mam u nich kredyt
    hipoteczny więc warto wiedzieć co się kroi :)

    Rafal

    --
    Pozdr.
    Rafal Bujnowski

  • 3. Data: 2011-06-15 11:15:55
    Od: "Waldek" <n...@n...net>

    Użytkownik "Rafal Bujnowski" <r...@b...net> napisał w wiadomości
    >A *piotr* na to:

    > Podziel się jakimś linkiem. Ciekawe co kombinują. Mam u nich kredyt
    > hipoteczny więc warto wiedzieć co się kroi :)

    http://biznes.onet.pl/dnb-nord-moze-sprzedac-swoj-bi
    znes-w-polsce,18543,4420137,1,news-detal

  • 4. Data: 2011-06-15 18:16:47
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2011-06-15 13:07, Rafal Bujnowski pisze:

    > Podziel się jakimś linkiem. Ciekawe co kombinują. Mam u nich kredyt
    > hipoteczny więc warto wiedzieć co się kroi :)

    Tez mam. Mam nadzieje, ze przejmie ich ktos szybko i ucywilizuje. Gdyby
    nie to, ze mieli najtanszy kredyt w EUR to juz dawno bym sie z nimi
    rozstal. Najgorszy system jaki do tej pory widzialem w banku i do tego
    niekompetentna obsluga przy udzielaniu kredytu zniechecily mnie na tyle,
    ze staram sie jak najmniej miec z nimi do czynienia.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 5. Data: 2011-06-15 18:38:22
    Temat: [OT] Re: Duży bank zamknie swoje placówki w Polsce?
    Od: "Piotr C." <piotr@usun_to_mabanana.com>

    On 2011-06-15 13:15, Waldek wrote:

    > http://biznes.onet.pl/dnb-nord-moze-sprzedac-swoj-bi
    znes-w-polsce,18543,4420137,1,news-detal

    Wiedziałem że to Onet!!! Po tytule od razu ;)

    P.

  • 6. Data: 2011-06-15 19:05:32
    Od: Rafal Bujnowski <r...@b...net>

    A *Waldek* na to:

    > http://biznes.onet.pl/dnb-nord-moze-sprzedac-swoj-bi
    znes-w-polsce,18543,4420137,1,news-detal

    Dzięki, już czytam.

    Rafal

    --
    Pozdr.
    Rafal Bujnowski

  • 7. Data: 2011-06-15 19:07:48
    Od: Rafal Bujnowski <r...@b...net>

    A *Marcin* na to:

> [...]
    > niekompetentna obsluga przy udzielaniu kredytu zniechecily mnie na tyle,
    > ze staram sie jak najmniej miec z nimi do czynienia.

    True, true. System transakcyjny pisany chyba z 10 lat temu (o ile wiem
    przejęty chyba od BISE). Dzięki samodzielnej spłacie w EUR całkowicie
    wyeliminowałem wizyty w oddziale na Postępu w W-wie.

    Rafal

    --
    Pozdr.
    Rafal Bujnowski

  • 8. Data: 2011-06-15 19:19:14
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2011-06-15 21:07, Rafal Bujnowski pisze:

    > True, true. System transakcyjny pisany chyba z 10 lat temu (o ile wiem
    > przejęty chyba od BISE). Dzięki samodzielnej spłacie w EUR całkowicie
    > wyeliminowałem wizyty w oddziale na Postępu w W-wie.

    A skad przelewasz EUR do DnB? Bo wlasnie mam troche EUR w mBanku i
    okazuje sie, ze nie przeleje tanio do DnB bo DnB Polska nie obsluguje SEPA.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 9. Data: 2011-06-15 21:47:32
    Od: Rafal Bujnowski <r...@b...net>

    A *Marcin* na to:

    > A skad przelewasz EUR do DnB? Bo wlasnie mam troche EUR w mBanku i
    > okazuje sie, ze nie przeleje tanio do DnB bo DnB Polska nie obsluguje SEPA.

    Z Raiffeisena. Akurat tam kupujemy i dzięki temu wychodzimy na spory
    plus.

    Rafal

    --
    Pozdr.
    Rafal Bujnowski

  • 10. Data: 2011-06-16 05:02:24
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    W dniu 2011-06-15 23:47, Rafal Bujnowski pisze:

    > Z Raiffeisena. Akurat tam kupujemy i dzięki temu wychodzimy na spory
    > plus.

    Przelewasz SEPA (jaki BIC?) czy Swiftem?

    Pozdrawiam,
    Marcin