  • Data: 2002-06-21 11:00:47
    Temat: Re: Polecenie zapłaty w Inteligo
    Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest, i to za darmo.

    > W jaki konkretnie sposób? :))

    Pewien bank przy otwieraniu rachunku podesłał mi coś takiego:

    Jeżeli chcesz regularnie dokonywać wpłat na swój rachunek w naszym banku, ale
    nie masz czasu, albo ochoty zajmować się przelewami, możemy zrobić to za Ciebie.
    Wystarczy, że skorzystasz z PZ, a my będziemy samodzielnie pobierać określoną
    kwotę z Twojego ROR lub rachunku bieżącego i lokować ją na Twoim rachunku w
    naszym banku.

    Warunkiem deokonywania wpłat za pomocą PZ jest posiadanie rachunku w banku,
    który je stosuje oraz wypełnienie formularz Upoważnienia. itd. etc.

    Pytam się jeszcze raz: ile kosztuje PZ w Inteligo? 0 czy 0.99 PLN?