    Subject: Re: Polecenie zapłaty
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 22 Mar 2019 21:53:36 +0100

    W dniu 22.03.2019 o 11:08, Akarm pisze:
    > Wydawało mi się, że polecenie zapłaty załatwia za mnie wszystkie
    > należności. Aż tu nagle zonk! Okazało się, że w przypadku PGNiG jestem w
    > "mylnym błędzie". Zmiana banku wraz z poleceniem zapłaty jest za trudnym
    > wyzwaniem, żeby mogli go samodzielnie ogarnąć pracownicy PGNiG. Dzisiaj,
    > zaskoczony brakiem poboru należności, zadzwoniłem na infolinię i
    > otrzymałem wyjaśnienie, że muszę sam zapłacić, bo faktura była
    > wystawiona przed przeniesieniem polecenia zapłaty. I że następne dwie
    > płatności też muszę sam uregulować, z tego samego powodu. No, chyba
> [...]
    Zazwyczaj nbie mam problemu z płatnościami. Reguluję na czas. jedyny
    problem, to PGNiG. Nie dość, ze jakoś ginął ich faktury, to również
    próba zorganizowania sobie tego poleceniem zapłaty zakończyła sie
    niepowodzeniem. Teraz, jak znajduję w skrzynce awizo z listem poleconym,
    to pierwsze sprawdzam na tym ich portalu, czy czasem nie ma
    niezapłaconej faktury. Już poważnie zastanawiam sie nad przeniesieniem
    się do jakiegoś alternatywnego dostawcy, bo po prostu mam dość szarpania
    się z nimi.