  • 1. Data: 2009-09-23 16:10:01
    Temat: Polbank zatrzymamy przelew
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    Witam,

    Polbank się przyznał że zatrzymał mój przelew na 1 dzień. Niby jakieś
    względy bezpieczeństwa.

    "Uprzejmie informuje, iż przelew został chwilowo zatrzymany przez biuro
    bezpieczeństwa celem potwierdzenia dokonania. Jako że po 3 próbach nie udało
    się do Pana dodzwonić, przelew został automatycznie zrealizowany w dniu
    dzisiejszym."

    Chwała im za to że monitorują przelewy tylko w takim razie po co te
    wszystkie certyfikaty jak jeszcze chcą potwierdzenia telefonicznego.
    Rozumiem gdyby to była jakaś ogromna suma ale to było raptem 5 tyś bo więcej
    i tak się nie dało ze względów na limity. Podałem im tylko tel. domowy więc
    się nie dodzwonili. Gdybym wiedział że mogą kontrolować moje poczynania na
    koncie to bym im podał inny numer.
    No i czy coś takiego jest w regulaminie że mogą zatrzymywać sobie przelewy ?

    Damian

  • 2. Data: 2009-09-23 16:12:25
    Temat: Re: Polbank zatrzymamy przelew
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Damian_niusy pisze:
> [...]
    > bezpieczeństwa celem potwierdzenia dokonania. Jako że po 3 próbach nie
    > udało się do Pana dodzwonić, przelew został automatycznie zrealizowany w

    LOL :) Czyli jakby się dodzwonili, to by przelew cofnęli? :)

> [...]
    > poczynania na koncie to bym im podał inny numer.
    > No i czy coś takiego jest w regulaminie że mogą zatrzymywać sobie

    Czy ten przelew był na jakąś dziwną kwotę, albo od dziwnego nadawcy?

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2009-09-23 16:24:11
    Od: BK <b...@g...com>

    On 23 Wrz, 18:10, "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > koncie to bym im podał inny numer.
    > No i czy coś takiego jest w regulaminie że mogą zatrzymywać sobie przelewy ?

    A teraz sobie wyobraz, ze ktos sie wlamal na Twoje konto?

    "Po co te wszystkie certyfikaty" - kazde zabezpieczenie mozna zlamac.

    Jesli faktycznie to bylo wytnikiem dzialan bezpieczenstwa to chyba
    jednak dobrze o nich swiadczy :)

  • 4. Data: 2009-09-23 16:29:54
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

> [...]

    "Po co te wszystkie certyfikaty" - kazde zabezpieczenie mozna zlamac.

    Jesli faktycznie to bylo wytnikiem dzialan bezpieczenstwa to chyba

    Pewnie dobrze, ale pierwszy raz się z czymś takim spotkałem i to na taką
    mała kwotę.
    Widać sami nie są pewni swoich zabezpieczeń, bo jedyna możliwość aby ukraść
    pieniądze przy pomocy przelewu to albo przejąć pełną kontrola nad moim
    kompem gdzie mam zainstalowany certyfikat albo by musieli przejąć moje hasło
    2 aby sobie sami mogli ściągnąć 2 certyfikat.
    I jeszcze powinni o czymś taki poinformować w regulaminie konta tak
    przynajmniej myślę.

    Damian

  • 5. Data: 2009-09-23 16:31:05
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > Czy ten przelew był na jakąś dziwną kwotę, albo od dziwnego nadawcy?

    Normalny przelew na moje imię i nazwisko. Tym bardziej się dziwię że go
    zatrzymali.

  • 6. Data: 2009-09-23 16:39:53
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    BK <b...@g...com> writes:

    > Jesli faktycznie to bylo wytnikiem dzialan bezpieczenstwa to chyba
    > jednak dobrze o nich swiadczy :)

    Dobrze to by swiadczylo gdyby zatrzymali tym sposobem fraud. Ale moze
    nastepnym razem tak wlasnie bedzie.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 7. Data: 2009-09-23 16:54:31
    Od: z...@o...pl

    > Dobrze to by swiadczylo gdyby zatrzymali tym sposobem fraud.
    > Ale moze nastepnym razem tak wlasnie bedzie.

    nie bardzo rozumiem, dlaczego chwalicie Polbank.
    coś kombinowali, kasę przetrzymali, ale i tak
    ją puścili. Czyli gdyby przelew został zlecony
    nie przez wlaściciela ale przez złodzieja, to do
    kradzieży doszłoby, ale zaledwie 1 dzień później.

    Wniosek dla złodziei: jak kradniecie hasła, to
    razem z telefonem komórkowym, a także nożyczki
    w ruch i utnijcie kabel od telefonu domowego.

  • 8. Data: 2009-09-23 17:12:02
    Od: "Ya" <...@...pl>

    Przelew z własnego rachunku na inny własny rachunek i tłumaczą się względami
    bezpieczeństwa?
    Do tego po braku możliwości dodzwonienia się przelew został zrealizowany.
    To faktycznie istne bezpieczeństwo - brak możliwości potwierdzenia wyszło na to, że
    jest
    potwierdzeniem.

    A może to nowy sposób na tłumaczenie się ich problemami informatycznymi lub może
    sposób na
    niepłacenie odsetek za ten dzień (sprawdzałeś czy naliczyli za ten dzień
    przetrzymania)?

  • 9. Data: 2009-09-23 17:31:34
    Od: "Damian_niusy" <n...@p...onet.pl>

    > A może to nowy sposób na tłumaczenie się ich problemami informatycznymi
    > lub może sposób na niepłacenie odsetek za ten dzień (sprawdzałeś czy
    > naliczyli za ten dzień przetrzymania)?

    Zapomnij żeby coś naliczyli.
    Przelew zaksięgowany 21 a że wyszedł dzień później to nawet im nic zrobić
    nie można bo zasłonią się regulaminem.

    Damian

  • 10. Data: 2009-09-23 17:37:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Ya wrote:
> [...]
    > Do tego po braku możliwości dodzwonienia się przelew został zrealizowany.
    > To faktycznie istne bezpieczeństwo - brak możliwości potwierdzenia

    A uważasz, że powinni niezrealizować?
    Ciekawe na kim byś psy wieszał, gdyby się okazało, że bank ot tak sobie
    niezrealizował twojego przelewu w terminie.